یک روز پس از زلزله 6.2 ریشتری در مورموری ایلام، وقوع پس لرزه ها در این استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، از ساعت ۰۶:۰۳:۱۱ صبح امروز سه شنبه تا ساعت ۱۳:۲۴:۳۷ بعد از ظهر 26 پس لرزه در استان ایلام رخ داد، البته شب گذشته نیز پس لرزه های متعددی رخ داد و شهروندان شب سختی را سپری کردند.

برپایی دو هزار و 200 تخته چادر در روستاهای زلزله زده آبدانان
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به ایرنا گفت: بیش از دو هزار و 200 تخته چادر گروهی در روستاهای زلزله زده اطراف مورموری برای مردم این مناطق برپا شده است. این چادرها در 12 روستای بخش مورموری شهرستان آبدانان که دچار آسیب شده اند در طول شب گذشته برای اسکان زلزله زدگان دایر شده است.

حسین کولیوند گفت: کار اسکان و برپایی چادرهای گروهی برای مردم مورموری از ساعت 9 صبح امروز نیز آغاز شده و اسکان این افراد همچنان ادامه دارد. برای مردم زلزله زده شهر آبدانان نیز دو اردوگاه گروهی در ورزشگاه این شهر دایر شده و مردم در آنها اسکان یافته اند.

هشت هزار واحد مسکونی و تجاری آبدانان در زلزله خسارت دیدند
فرماندار آبدانان به ایرنا گفت: زمین لرزه به هشت هزار واحد مسکونی و تجاری این شهرستان خسارت وارد کرده و برآوردهای نخستین نشان می دهد که این ساختمان ها بین 30 تا 100 درصد آسیب دیده اند.
مجید عسگری گفت: پنج گروه سیار از کارکنان و کارشناسان دستگاه های ذیربط، کار جمع آوری و ثبت دقیق خسارت های وارده به مکان های مسکونی، تجاری و تاسیسات عمومی، احشام و اموال مردم شهرستان آبدانان در اثر زمین لرزه دیروز را آغاز کرده اند.

عکسها: ایسنا

47282 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    5 0
    یکسال بعد هم به همین شکل خواهد بود
  • وحید A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    78 2
    همه هم درگیر استیضاح وزیره. خدا به دادشون برسه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    5 0
    خدا بهشون کمک کنه...