احمد براتی در برنامه نود ثابت کرد که هوشنگ نصیرزاده همتای خود در فدراسیون جهانی فوتبال را نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در برنامه این هفته نود، در همان ابتدای پرسش و پاسخ عادل با مهمان‌ها، بحث كوكب خانم و داستایوفسكی كه از جانب علی دایی مطرح شده بود به میان آمد كه نصیرزاده به عنوان رئیس كمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از خود به عنوان فردی كه تخصص نوشتن آیین نامه دارد، دفاع كرد.
پس از آن احمد براتی كارشناس حقوقی فوتبال روی خط برنامه آمد. براتی گفت: «نصیرزاده آدم مطلع و با پشتكاری است. ولی نظر من در مورد كمیته حقوقی چیزی نیست كه ایشان می‌گویند. روسای كمیته‌های حقوقی فیفا، یوفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا حقوقدان هستند. اگر ما بخواهیم با منطق آقای نصیرزاده پیش برویم نیازی نیست كه رئیس كمیته پزشكی یك پزشك باشد. من می‌توانم بروم جای دكتر هاشمیان به عنوان رئیس كمیته پزشكی بنشینم؟ در دنیا این مسئله رعایت شده. این‌ها از بدیهیات هستند. رئیس كمیته حقوقی بنا بر منطق باید یك فرد حقوق دان باشد.»
نصیرزاده كه از براتی ایراد گرفت نام رئیس كمیته حقوقی فیفا را نمی‌داند، در دفاع از خود گفت: «پشتكار شما هم قابل تقدیر است. اگر كسی بود كه تحصیلات حقوق داشت و اطلاعاتش هم خوب بود، عالی بود. ولی جایگاه من قانونی است. در آیین نامه آمده كه این كمیته دارای یك نفر رئیس، یك نایب رئیس و 5 نفر عضو است.»
عادل فردوسی‌پور هم از عوامل برنامه نود خواست كه مشخص كنند چه كسی رئیس كمیته حقوقی است و بعدا مشخص شد كه حرف براتی درست بوده. نصیرزاده هم در توجیه این اشتباه خود گفت كه مكاتبات فدراسیون فوتبال با كمیته حقوقی فیفا، با شخصی به نام ماركو انجام می‌شود. در حالی كه براتی به درستی گفته بود كه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئیس كمیته حقوقی فیفا هم هست. حالا مشخص نیست شخصی كه با فدراسیون فوتبال ایران مكاتبه می‌كند، كیست و اصلا آیا در فیفا سمتی دارد یا نه؟ نصیرزاده هم وقتی متوجه این موضوع شد، از تعجب جوابی برای این موضوع نداشت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوشم اومد IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    40 6
    خوشم اومد دیشب توی 90 یه نفر تونست مچ نصیر زاده رو بگیره که فکر نکنه هی از تبصره و ماده بگه ما نمیفهمیم............
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    48 5
    باعث تاسفه که رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال اینقدر در کارش دقت نداشته که بدونه داره با کی مکاتبه می کنه. اون وقت این آدم میخواد برای فوتبال تعیین تکلیف کنه؟