نسیم نوشت:

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تعاملات خوبی با صنایع لبنی در کمیته فنی بازنگری مصرف روغن پالم صورت گرفت و در این جلسه مقرر شد تا اسامی شرکت‌های متخلف هیچگاه اعلام نشود.

محمد هاشمی در گفتگو با میزان با بیان این مطلب که کمیته فنی بازنگری مصرف روغن پالم در فرآورده‌های غذایی با جدیت پیگیر این موضوع است، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته این کمیته با حضور وزیر بهداشت برگزار و موضوع مورد بررسی قرار گرفت و سازمان غذا و دارو با صنایع لبنی به تفاهم‌های خوبی رسید.

به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو، در حقیقت طبق اطلاعیه این سازمان و سازمان ملی استاندار به مردم این اطمینان خاطر داده شده که محصولات موجود در بازار هیچ مشکلی نداشته و مردم می‌توانند با آرامش از لبنیات موجود در بازار استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که اسامی شرکت‌های تولید کننده فراورده‌های غذایی و لبنی غیرمجاز که در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مجازی یا در قالب پیامک منتشر می شوند، صحت ندارند، گفت: در حقیقت اسامی شرکت‌های متخلف هیچگاه اعلام نخواهد شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به این مطلب که بسیاری از شرکت‌ها تنها در برخی از محصولات دچار تخلف شده‌اند، اظهار کرد: با اعلام اسامی این شرکت‌ها، به مابقی محصولات این شرکت خیانت می‌شود. بر این اساس تصمیم گرفته شد تذکرات لازم تنها در خصوص همان محصول مطرح شده تا مشکلات مرتفع شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    2 0
    من مدتی مالزی زندگی میکردم. اونجا از روغن پالم واسه تولید روغن موتور استفاده میکردند.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    4 0
    اگر این اسامی اعلام نشود نشان می دهد که هم وزارت بهداشت هم سازمان استاندارد و هم سازمان غذا و دارو با مردم روراست نیستند و سلامتی مردم برای آنها هیچ اهمیتی ندارد. اگر جرم محرز شده است پس مماشات برای چسیت؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    5 0
    مثل این می مونه که خودرو کمری مشکل پدال گاز داشته باشه و یک نفر رو به کشتن بده، بعد همه مسئولین قضایی دنیا ساکت بمونند که خدای نکرده به فروش کرولا، یاریس، لندکروزر و غیره خیابنت نشه هر شرکتی باید بهای اشتباهش رو بپردازه تا برای خودش و سایر شرکتها مایه عبرت شود.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    3 0
    به نظر من که همه شرکتها اقدام به این کار می کردند و اعلام نام آنها باعث صلب اعتماد عمومی نسبت به همه شرکتهای متخلف و همینطور ابراز تردید نسبت به فرایند نظارتی وزارت بهداشتت می شده که اعلام نشده. و الا اگر یکی ، یا دوتا بودند ، اعلام میشد و مشکلی هم نبود.
  • بی نام A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    3 0
    خلاقیت در شرکتها خیلی کم شده چرا همه از روغن پالم استفاده کردند ، این همه روغن به تنوع طعم محصولات هم کمک می کنه، روعن کرچک، گریس، وازلین، پارافین، دیگه من می ترسم با این مجازات دندان شکن و کوبنده وزارت بهداشت، همین روحیه خلاقانه مختصری هم که وجود داره بمیره
  • بی نام US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    4 0
    چرا منتشر نمی شه؟ اقای دکتر هاشمی چه توضیحی دارند؟ قرار نیست این دولت هم مثل دولت قبلی عمل کنه.
  • بی نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    4 0
    خیلی جالبه همه جای دنیا نه تنها اسم شرکت متخلف عنوان میشه بلکه مسئولین شرکت میان و از مصرف کننده ها عذرخواهی می کنند .
  • ع ر ص IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    16 0
    چرا اعلام نشه ؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
      0 0
      چون با اعلام اسامی صاحب کارخانه ها که عمدتا از اقشار اسیب پذیرمملکت هستند متضررمی شوند