فارس نوشت:

معاون اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: از ابتدا به فدراسیون فوتبال نگفتیم که این بازیکنان حق بازی دارند یا خیر، خود فدراسیون جلوی این کار راگرفته بود و حالا هم خودش اجازه بازی به آنها داده است.

سردار موسی کمالی در مورد شبهه‌هایی که در مورد بازی کردن چند تن از بازیکنانی که مشکل معافیت سربازی داشتند اظهار داشت: ما در این خصوص حدود 52 یا 53 نفر را مشخص کرده‌ایم که مدارک منجر به معافیتشان مشکل دارد. به همین دلیل آنها را احضار کردیم تا وضعیت‌شان بار دیگر بررسی شود. برخی مدارک کفالت و برخی گواهی جبهه‌شان را ارائه دادند. این موضوع در سه سازمان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 20 پرونده بررسی شد که 15 مورد آن تأیید شد و حدود 5 نفر هم اشکال جدی دارند. ما به آنها فرصت دادیم که مدارکشان را تکمیل کنند.

معاون اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: از ابتدا به فدراسیون فوتبال نگفتیم که این بازیکنان حق بازی دارند یا خیر، خود فدراسیون جلوی این کار راگرفته بود و حالا هم خودش اجازه بازی به آنها داده است. تنها این نکته ضروری است که بازی کردن این بازیکنان به منزله تأیید مشکل آنها نیست. ممکن است کسی که تا حالا پرونده‌اش مطرح نبوده حالا مطرح شود. مسئولیت این کار با خود فدراسیون است و به نیروهای مسلح ارتباطی ندارد. اگر در آینده تیمی به بازی کردن اینها اعتراض کند، خود فدراسیون باید پاسخگو باشد.

سردار کمالی تأکید کرد: برخی اخیراً مصاحبه کرده‌اند که دانشجو هستند، اما کسی که کارتش باطل شود مشمول غایب خواهد بود. تیم‌های استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، فولاد نوین تیم‌هایی هستند که بیشترین مشکل را دارند. جمع‌بندی ما این است که تا دو هفته دیگر این پرونده را مختومه کنیم.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: حتی آنهایی که مشکل داشتند برگه اعزام به خدمت برای آنها صادر شده است و باید به خدمت اعزام شوند و حق حضور در تیم‌های نظامی را هم ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی سوءبرداشت کرده‌اند گفت: شنیده‌ام می‌گویند این معافیت‌ها به خاطر این مطرح شده است که تیم‌های نظامی قوی شوند، اما بازیکنان متخلف حق بازی در تیم‌های نظامی را هم ندارند.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جز سه تا چهار مورد هنوز نتایج بررسی‌ها را اعلام نکرده‌ایم. در این زمینه با هیچ کس شوخی نداریم، مدیرعامل، سرمربی و بازیکن و حتی فرد نظامی هم که باشد اگر تخلفی از سوی آنها سر بزند برخورد خواهد شد. مردم مطمئن باشند تا حصول نتیجه نهایی این کار با جدیت پیگیری خواهد شد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =