نسیم نوشت:

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دیدار با حسن روحانی تأکید کرد: روند پیشرفت مذاکرات ایران با آژانس بویژه در یک سال گذشته کاملاً مثبت و رو به جلو بوده است.

یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دیدار با حسن روحانی با اشاره به اهمیت پرونده هسته‌ای ایران در آژانس، گفت: از ابتدای تصدی مسئولیت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همواره سعی کردم منصفانه عمل کنم و شرایط و قوانین را برای همه کشورها یکسان در نظر بگیرم.

وی با تأکید بر اینکه روند پیشرفت مذاکرات ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بویژه در یک سال گذشته کاملاً مثبت و رو به جلو بوده است، اظهار امیدواری کرد در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری که میان طرفین به امضاء رسیده بتوان هر چه سریع‌تر ابهامات به جا مانده از گذشته و حال را برطرف کرد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آژانس از آمادگی ایران برای شفافیت بیشتر در موضوع هسته‌ای قدردانی و تلاش می‌کند تا از این فرصت برای دستیابی به یک الگوی همکاری ارزشمند، استفاده کند.

آمانو با تاکید بر اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز از طولانی شدن فرآیند مذاکرات ناخرسند است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری نزدیک مسایل در یک برنامه زمانی معقول حل شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =