ایسنا نوشت:

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: موضوع پخش نامه علیه رئیس‌جمهور را در این هیأت پیگیری خواهیم کرد.

بهروز نعمتی با اشاره به انتشار و پخش شب‌نامه علیه حجت‌الاسلام روحانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع را پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

متن نامه:
«بسم‌الله ‌الرحم‌الرحیم

حسب مندرجات اسناد مجلس شورای اسلامی، آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور از دوره اول مجلس شورای اسلامی با عنوان «دکتر» عهده‌دار سمت نمایندگی بوده‌اند در حالی که مطابق مندرجات سایت مرکز تحقیقات استراتژیک (تحت مدیریت خود ایشان) ایشان طی سال‌های منتهی به 74 برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در یکی از دانشگاه‌های انگلستان ثبت نام نموده‌اند و اکنون نیز حسب اظهارات معاون خود آقای نوبخت استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دریافت می‌دارند! در این رابطه سؤالاتی به شرح زیر مطرح است که لازم است مراجع ذیربط برای روشن شدن اذهان و افکار عمومی بدان پاسخ دهند.

1- در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال 74 که ایشان مدرک دکترا گرفته‌اند از حقوق و امتیازات عنوان «دکتر» استفاده نموده‌اند؟ اگر بلی با چه مجوز قانونی و شرعی؟

2- چگونه همزمان با تحصیل در انگلستان در پست‌های خطیری مثل نایب رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی و ... انجام وظیفه شده است.

3- ایشان در هیئت ممیزه کدام دانشگاه و با کدام سوابق پژوهشی موفق به کسب عنوان «استاد تمام» شده‌اند؟

4- در دوران تحصیل از بورس استفاده کرده‌اند یا با هزینه شخصی در انگلستان درس خوانده‌اند؟ اگر بورسیه بوده‌اند با شرکت در کدام آزمون و یا با کدام مجوز قانونی از بورسیه استفاده نموده‌اند؟»


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 1
    من از حامیان روحانی هستم . اما آقای رئیس جمهور باید به آنها پاسخ دهد.
  • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    7 0
    زنده باد روحانی . زنده باد فرجی دانا . پاینده باد دکتر ظریف . فقط یک فرد افراطی رانت خوار می تواند با منتخبین ملت دشمنی ورزد . آنان که در سنوات گذشته چوب حراج به بیت المال زدند . امروز خود را دلواپس می دانند و هر روز برای دولت حاشیه سازی می کنند
  • علي US ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    7 0
    پخش اين نامه چه ربطي به استيضاح وزير علوم داره؟ حاميان آقاي احمدي نژاد دقيقاً روش ايشان را براي تخريب استفاده ميكنند.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    5 0
    فرار به جلو یک تاکتیک قدیمی
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    11 0
    قابل توجه آقای کوچک زاده و سایر نمایندگان محترم: آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در طول سال های 72 تا 76 استاندار استان اردبیل و درست در همین مدت در شهر دیگری یعنی در شهر تهران در دانشگاه علم و صنعت دانشجوی دکترا بوده اند. چگونه ایشان همزمان با تحصیل در تهران در پست‌ کلیدی استانداری اردبیل انجام وظیفه نموده اند به ویژه اینکه ایشان مدعی بودند که در زمان استانداری اردبیل پر کار ترین استاندار بوده و حد اقل 18 ساعت در شبانه روز کار اجرائی میکرده اند. در زمان فوق لیسانس هم ایشان در جا های دیگر در سمت بخشداری و سایر مسئولیت ها انجام وظیفه مینموده اند. حال سئوال این است که چرا آقای کوچک زاده در 8 سال خدمت آقای رئیس جمهور سابق هیچ عکس العملی نسبت به این موضوع نشان ندادند؟
  • آرمان IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    6 0
    جالبه ... نمایندگان ملت از بی بی سی جلو افتاده اند در تخریب دولتی که از رای واقعی مردم سرکار است...
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    8 0
    مندرجات این نامه کاملاً کذب است چون اگر یک درصد هم درست بود در زمان انتخابات ده ها میلیون توسط همین افراطییون چاپ و پخش میشد حتی صدا و سیمای دولتی هم اعلام میکرد تا روحانی رای نیاورد بنابراین همان توهم است که اینها دچار شده اند دیگر نمی توانند با دشمن تراشی وسپس وانمود کردن اینکه ما انقلاب و ایران را نگه میداریم ، این کشور را به چاپند وکسی هم حرف زد بگن شما مرتد هستین .