ایرنا نوشت:

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

«محمد دهقان» گفت: دولت اختیار دارد که زمان برگزاری جلسه استیضاح را تعیین کند و به دلیل آنکه دولت درخواست داده که این جلسه روز سه شنبه برگزار شود جلسه استیضاح در این روز برگزار خواهد شد.

«محمدرضا تابش» نماینده اردکان پیش از این خبر داده بود که دولت درخواست کرده که به دلیل سفر رییس جمهوری در روز چهارشنبه به استان اردبیل جلسه استیضاح روز سه شنبه برگزار شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    23 2
    چه عجله ای هم دارن
  • کمیل A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    46 2
    انشاالله با تدبیر و درایت و تیزهوشی ریاست جمهور،اتاق سیاه جنگ ،لرزانان،دلواپسان،وبزدلان عرصه تحجر دین و سیاست زدگی ،را بر سرشان آوار خواهد کرد،زنده باد منتقد با فهم و مرده باد مخرب نادان.
  • امیر A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    70 2
    تکلیف وزیر که مشخصه ، محبوب بود محبوب تر شد. مهم اینه که تکلیف یک سری از نمایندگان دلواپس با مردم مشخص میشه. چرا هیچ وقت نظرم نشون داده نمیشه؟ :
    • محسن A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
      0 1
      الان وزیر محترم چه کار مثبتی توی دانشگاه ها انجام دادن که محبوب شدن؟ یکی از پسرفت های قابل توجهی که تو این یه سال داشتیم، اینه که دانشگاه ها از فضای علمی فاصله گرفتن و در عوض به سمت سیاسی شدن از نوع اپوزیسیون پیش میرن. همین موضوع باعث شده رتبه ایران از نظر تولید علم تو این مدت دو پله سقوط کنه و از 15 برسه به 17. دولت قبلی شاید تو بعضی زمینه ها ضعف داشته، اما نقطه قوت هایی هم داشته که یکیش سرعت بسیار بالای پیشرفت علمی و رسیدن ایران به رتبه های برتر تولید علم در جهان بوده. و این دستاورد مهم با سیاست های امثال آقای فرجی دانا داره نابود میشه