ایسنا نوشت:

عمران خان در جریان راهپیمایی اعتراضی اسلام‌آباد خود را نخست‌وزیر آتی پاکستان خواند و گفت که به تحصن اعتراضی خود ادامه خواهد داد و تهدید کرد که اگر نوازشریف نخست‌وزیر پاکستان از سمت خود کناره‌گیری نکند، اعتراضاتی را به سمت پارلمان و منازل نمایندگان مجلس برگزار می‌کند.

به نوشته روزنامه نیشن، عمران خان رهبر تحریک انصاف پاکستان گفت: من هم‌اکنون از شما نوازشریف نخست وزیر پاکستان می‌خواهم که از سمت خود کناره‌گیری کنید در غیر اینصورت راهپیمایی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

عمران خان امروز (یکشنبه) را نیز روز سرنوشت سازی خواند و اعلام کرد که راهپیمایی امروز در ساعت 15 (به وقت محلی) آغاز می‌شود.

وی در جریان خطابه شنبه شب خود و آغاز تحصن اقدامات و اختیارات دولت را نادرست و جعلی خوانده و از نوازشریف خواست تا کناره‌گیری کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که نخست وزیر پاکستان در سمت خود باقی است ما محل را ترک نمی‌کنیم.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان به این مساله اشاره کرد که صبر مردم حدی دارد و به زودی پایان می‌یابد بنابراین اگر دولت نواز شریف کناره‌گیری نکند و استعفای خود را ارائه ندهد، این کنترل از دست می‌رود.

عمران خان در حالی که خود را نخست وزیر آتی پاکستان اعلام کرد گفت: من هیچگاه به شما دروغ نخواهم. من به تمام تعهدات خود عمل می‌کنم و هرآنچه را که باید انجام می‌دهم.

وی مدعی شد که تحت نخست وزیری‌اش کشور پاکستان به هیچکس التماس نخواهد کرد و پاکستان در صورتی که وی نخست وزیرش شود کشوری در رفاه کامل خواهد بود.

عمران خان مدعی شد در صورتی که نخست وزیر شود به توسعه در کشور می‌پردازد و از منابع کشور برای بهبود وضعیت و معیشت مردم استفاده کرده و به دنبال وام‌های خارجی نخواهد بود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =