فارس نوشت:

یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت که اطلاعات این کشور موفق به شناسایی و نابودی یک تیم ترور 5 نفره سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در خاک این کشور شده است.

روزنامه «تقویم» ترکیه در شماره روز شنبه خود اعلام کرد که سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه «میت» اعلام کرد که موفق شده یک تیم ویژه ترور شخصیت‌های سیاسی وابسته به «موساد» (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) را در خاک ترکیه که از مرز سوریه وارد شدند، رصد کند و تمام 5 نفر این تیم را به قتل برساند.

بر اساس گزارش این روزنامه، تلاش‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی برای بر هم زدن آرامش سیاسی ترکیه بیش از چند بار خنثی شده است و این بار مجددا از طرف موساد و با تیمی آشنا به جغرافیای منطقه و زبان ترکی تکرار شد.

تقویم نوشت که این تیم ۵ نفره در ابتدای ورود به خاک ترکیه، در مرز سوریه شناسایی شدند اما تحت نظارت، اجازه پیشرفت به آنها داده شد تا از نقشه آنها اطمینان به عمل آید و در نهایت به وسیله اطلاعات ترکیه کشته شدند.

این روزنامه همچنین نوشت که اجساد این تیم اسرائیلی در مسیری در داخل خاک سوریه رها شدند و زمانیکه اسرائیلی این خبر را دریافت کرده، از این حادثه شوکه شده و اکنون در حال تحقیق درباره این است که جاسوس احتمالی که اطلاعات را به طرف ترکی داده است، شناسایی کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این برخی گزار‌ش‌های خبری از هماهنگی میان موساد و میت خبر می‌داد تا جایی که برخی فلسطینی‌ها ترور برخی شخصیت‌های خود در کشورهایی مانند امارات، اردن و لبنان را بی ارتباط با همکاری اطلاعات سرویس اطلاعاتی ترکیه نمی‌دانند؛ بخصوص لبنان که تاکنون موفق شده است ده‌ها جاسوس اسرائیل را کشف و شناسایی و بازداشت کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =