ایسنا نوشت:

رییس کلانتری 151یافت آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بیست و سوم تیرماه امسال، دو پسر جوان در حالیکه یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و با تخریب شیشه های دژبانی افسر نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر سریعا به کمک دژبان آمده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.

او با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشته با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه های در و سایر قسمتهای دژبانی می‌کند، گفت: این فرد به سمت مامورین حمله ور شده که در نهایت شخص مذکور به کنترل مامورین در آمده و چماق خود را به زمین انداخته و هر دو نفر دستگیر و به داخل کلانتری منتقل شدند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه متهم ردیف اول شخصی که چماق در دست داشت خود را داریوش و متهم ردیف دوم خود را "اکبر" معرفی کرد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد؛ هر دو متهم شرب خمر کرده و برای تست الکل به پزشکی قانونی معرفی شده و تست الکل انان نیز مثبت اعلام شد.

رییس کلانتری 151یافت آباد با بیان اینکه در ادامه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد آنان برای آزادی و فراری دادن برادرشان به نام "بهروز" که ساعاتی پیش توسط ماموران به اتهام فروش مال غیر، جلب و پس از انتقال به کلانتری در بازداشت به سر می برد اقدام به درگیری با ماموران کرده بودند گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده به اتهام درگیری با مامورین و تخریب عمدی اموال دولتی شرب خمر و شرارت بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    22 6
    تو کلدنیا ثابت شده که شرب خمر و الکل دشمن و از بین برنده کبد و مختل کننده مغز و سیستم عصبی است۰۰۰خود دانی
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    20 0
    مساله اینجا است که میرن زندان دو تا شگرد خلاف دیگه هم یاد می گیرن و بر میگردن به جامعه. زندان نه آنها را اصلاح می کند نه جلویشان را می گیرد.
  • ادیب IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    22 1
    آخه این چه وضعشه؟؟؟؟ بابا اینا رو بندازید ی بیابونی رو شخم بزنن تا آدم بشن
  • بی نام US ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    27 3
    باید اینا رو کشت جامعه رو به گند کشیدن
  • پسر شجاع A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    22 1
    من دیگه حرفی ندارم
  • رشیدرستمی A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    1 1
    با سلام بنده نمی دانستم واقعیتها را سانسور می کنید در غیر اینصورت به شما اعتماد نمی کردم ونظر نمی دادم که آن را در معرض دید مردم نگذارید