مهر نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا گفت: یکی از اراذل و اوباش باسابقه شهرستان پیشوا که ملقب به رضا گربه بود، پس از تلاش های مکرر به دام پلیس افتاد.
سرهنگ سلمان آدینه وند با اشاره به تلاش پلیس در برخورد با اراذل و اوباش گفت: یکی از اصلی ترین محورهای طرح امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباشی است که با ایجاد رعب و وحشت به دنبال اخلال در نظم عمومی هستند، در سال 1393 یکی از اصلی ترین برنامه های پلیس پیشوا، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم بوده به همین خاطر اقدامات مهمی از ابتدای امسال در سطح شهرستان پیشوا صورت گرفته است.

او ادامه داد: اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، سبب ترس و وحشت بسیاری از اراذل و اوباش شده به طوری که برخی از آنان عرصه را برای انجام اعمال خود تنگ می بینند زیرا نیروی انتظامی در مبارزه با این مجرمین قاطعانه عمل خواهد کرد.

سرهنگ آدینه وند گفت: برخورد با اراذل و اوباش در راستای طرح امنیت اجتماعی موجب رضایتمندی و خرسندی مردم متدین و ولایتمدار پیشوا شده به طوری که بسیاری از شهروندان خواستار ادامه یافتن این طرح در بخش های مختلف شدند به همین خاطر طرح امنیت اجتماعی با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

او گفت: در اواخر سال گذشته بود که یکی از اراذل و اوباش پیشوا در ملاعام گردانده شد که بازتاب های مثبتی در افکار عمومی داشت و بسیاری از اراذل و اوباش را نسبت به عواقب اقدامات خود آگاه ساخت به همین خاطر با تلاش های پلیس بسیاری از مخلین نظم عمومی به دام پلیس گرفتار آمدند.

این مسئول گفت: در آخرین مورد یکی از اراذل و اوباش شهرستان پیشوا که در پرونده وی سرقت و برخی جرائم دیگر دیده می شد و با ایجاد رعب و وحشت، در نظم عمومی شهرستان نیز اختلال ایجاد کرده بود، به دام پلیس افتاد.

او گفت: این اوباش که با نام رضا گربه درمیان دوستان خود شناخته می شد بالاخره با تلاش مأموران نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =