تسنیم نوشت:

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اوباش منطقه پاسداران به دنبال شرب خمر، عربده کشی، قدرت نمایی و مزاحمت برای اهالی این منطقه در حالی که در کمددیواری منزلش مخفی شده بود خبر داد.
سرهنگ علیرضا محرابی با اشاره به دستگیری یکی از اوباش منطقه پاسداران به دنبال شرب خمر، عربده کشی، قدرت نمایی و مزاحمت برای اهالی این محدوده، گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «جابر» ضمن شرب خمر با وضعیت زننده‌ای اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای برای اهالی منطقه پاسداران کرده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و بازدداشت متهم در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: با تحقیقات ماموران، صحت گزارشات ارسالی مورد تایید قرار گرفت و ماموران در خلال تحقیقات خود متوجه شدند که متهم چندی پیش، زن جوانی به نام «شقایق» را به قتل با اسلحه گرم و پاشیدن اسید تهدید کرده بوده است.
او گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد در گذشته دارای 4 فقره سابقه کیفری در زمینه مواد مخدر، سرقت و ایراد ضرب و جرح نیز بوده است.
محرابی در ادامه با اشاره به نحوه دستگیری این متهم گفت: در راستای دستگیری این متهم، ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت متهم اعزام شدند و در حالی که همسر وی مدعی بود که «جابر» در منزل حضور ندارد، موفق شدند وی را در داخل یک کمد دستگیر کنند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت در پایان گفت: پس از دستگیری این فرد، ماموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده، یک قبضه نیمچه قمه از وی کشف کنند و این متهم در خصوص سلاحی که با آن یکی از شاکیانش را مورد تهدید قرار داده بود نیز عنوان کرد که اسلحه مذکور متعلق به یکی از دوستانش بوده است. لذا با توجه به تکمیل پرونده، متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با صدور قرار صادره،‌ روانه زندان شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    363 9
    گنده لات هم گنده لاتای قدیم هنوز هیچی نشده دوستشو فروخت خخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    وقتی با مشروبات و ... برخورد نشه، اونایی که میگن بزار همه چی آزاد باشه،دیگه از شر اوباش و مستها در امان نخواهند بود.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      چه ربطی داشت ؟
    • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      دوست عزیز حتی تو آمریکا هم دیگه مشروب به صورت علنی آزاد نیست و در مکانهای خاص خودش استفاده میشه. تو ایران هم باید همینطور باشه
    • ننه جون IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      اون سابقه داره عزیزم. ربطی به مشروب و آزادی نداره. باید دید چرا بعد از اون همه سابقه اصلاح نشده یا نکردن.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    319 3
    خوب فکر کنم بهتر باشه این افراد رو برای کار اجباری بفرستند
  • Amrirsalar ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    اين طرز تيتر زدن جالب نيست به نظرم!
  • محمد رضا A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    216 4
    خدارو شکر مشکلات محله پاسداران هم رفع شد بریم بدی........