۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

تسنیم نوشت:

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با ۲۵ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن، به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سید علی اکبر ابوترابی سید آزادگان و کلنگ‌زنی و افتتاح دو پروژه عمرانی به قزوین سفر می‌کند.

علیرضا منجم، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین اظهار کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با 25 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سید علی اکبر ابوترابی سید آزادگان و کلنگ زنی و افتتاح دو پروژه عمرانی به قزوین سفر می کند.

منجم گفت: نکوداشت یاد و خاطر سید آزادگان کشور از جمله برنامه های بزرگداشت روز قزوین است که با توجه شخصیت عظیم و ملی سید آزادگان تلاش گردیده این مراسم متناسب با جایگاه ایشان بزرگ و ملی برگزار شود.
منجم با اشاره به میهمانان این مراسم گفت: 50 نفر از آزادگان کشور که با حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی انس داشته و در زندانهای رژیم بعث با ایشان همراه بودند در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امنور خیریه کشور و آیت الله استادی رئیس شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور در این مراسم حضور داشته و سخنرانی خواهند نمودو نیز شهردار قزوین به عنوان رئیس مجمع جهانی شهر اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معصومه آباد، دکتر موسوی گرمارودی و فصیحی رامندی از آزادگان و جانبازان سرافراز کشورمان از دیگر میهمانان و سخنرانان این مراسم هستند.

رئیس اداره روابط عمومی و بین اللملل شهرداری قزوین گفت: افتتاح فاز نهایی دهکده طبیعت که در بوستان ملی باراجین قزوین واقع گردیده است و کلنگ زنی پروژه سرمایه گذاری برج مشترک تامین اجتماعی و شهرداری قزوین با حضور دکتر لاریجانی از جمله برنامه های فردا می باشد.

منجم با اشاره به احتمال حضور آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم افزود: آئین بزرگداشت سید آزادگان ابوترابی تحت عنوان "ابرفیاض" فردا ساعت 9 صبح در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =