فارس نوشت:

وزیر اطلاعات گفت:‌ جذب حداکثری و دفع حداقلی نیروهای دوستدار انقلاب، اولویت اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت اطلاعات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر فیروزکوه که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله امروز به استقبال خطر می‌روند اما نمی‌گذارند آرامش روانی جامعه برهم بخورد و در بسیاری از موارد علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند، امنیت و احساس آرامش را برای عموم مردم جامعه به ارمغان می‌آورند.

وی گفت: چشمان بیدار نظام اسلامی اجازه شکل گرفتن توطئه‌های خائنان و معاندان نظام را نمی‌دهند و هرگونه دسیسه‌ای علیه مردم را خنثی خواهند کرد تا امنیتی همراه با نشاط و شادابی و سرور در جامعه برقرار شود.

وزیر اطلاعات گفت: مردم باید در شرایطی کاملاً آزاد و امن حرفشان را به راحتی بزنند و نظرات و صحبت‌های مختلف در کشور ابراز شود و تنها در مواردی که عملکردها خلاف امنیت ملی بود، با متخلفان برخورد شود.

علوی ادامه داد: همه مردم آزاد هستند تا نظراتشان را بیان کنند، چرا که همین‌ها در حقیقت فرزندان انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و باید بتوانند با آزادی بیان کامل حرفشان را بزنند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید ادامه فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همانا دفع حداقلی و جذب حداکثری است، گفت: بیرون فرستادن عده‌ای از فرزندان انقلاب به بهانه اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن هنر نیست و امروز باید تلاش شود تا همه دوستداران نظام زیر پرچم ولایت و رهبری تلاش کنند تا کشور به عمران و آبادانی هر چه بیشتر برسد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید زیر سایه هدایت‌های رهبری دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم تا ایران اسلامی آباد شود، اتحاد را لازمه رسیدن به اقتصادی پویا، امنیت ماندگار و پایدار و نیز عمران و آبادانی همه‌جانبه دانست.

وی گفت: امروز باید با تقویت وحدت و همبستگی توطئه‌هایی را که استکبار و غربی‌ها علیه مسلمانان و امت اسلام به راه انداخته‌اند خنثی کنیم، گرچه تا امروز نیز دشمنان انقلاب و اسلام در تمام توطئه‌ها شکست خورده‌اند.

علوی با بیان اینکه دنیای استکبار و غربی‌ها در طول سال‌های اخیر متحمل شکست‌های مفتضحانه‌ای از امت اسلامی شده‌اند، گفت: غربی‌ها امروز برای بسط و گسترش ناامنی در تمام کشورها برنامه دارند و به ویژه برای ناامن ساختن فضای ایران اسلامی به طور شبانه‌روزی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان، تا امروز همه این توطئه‌ها برملا و خنثی شده است و سربازان گمنام امام زمان(عج) هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند و اجازه بروز به این دسیسه‌ها نمی‌دهند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خداوند متعال برای انسان‌ها عزت و سربلندی را شایسته می‌داند، اضافه کرد: ظلم و ستم و تعدی و تجاوز و برده دیگری بودن در اسلام جایی ندارد و البته به دست آوردن عزت و شرافت انسانی بدون هزینه امکان‌پذیر نیست.

علوی افزود: ملت‌ها برای رسیدن به عزت و سربلندی باید خون دهند و جانفشانی کنند تا به این دستاورد عظیم بشری دست یابند و از این روحیه به عنوان مقاومت یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: اسلام توصیه می‌کند امت مسلمان مقابل دشمنان و زورگویان مقاومت کنند و در حقیقت مقاومت مسیر رسیدن به عزت، سربلندی و کرامت انسانی است.

وی با بیان اینکه روزهای فعلی زمان خوبی برای تعبیر مقاومت است، افزود: در چنین روزهایی آزادگان سرفراز پس از سالها مقاومت در چنگال دشمن و با سرافرازی کامل به میهن اسلامی بازگشتند و سالروز ورود آزادگان به کشور فرصت مغتنمی است تا از این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها تجلیل شود.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نماد مقاومت در جهان است و در دنیا چنین کشوری را سراغ نداریم که در آن ملتی زیر بار زورگویی استکبار جهانی نرفته و اراده‌اش را بر جهان تحمیل کرده، اما خون هم داده باشد.

وزیر اطلاعات افزود: خانواده‌های معظم جانبازان، آزادگان، شهدا و رزمندگان امروز پرچم‌ها و ستارگان روشن مقاومت در کشور هستند و خوشبختانه شاهد هستیم که فرهنگ مقاومت به خوبی در سرزمین‌های اسلامی منتشر شده و امروز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در لبنان، فلسطین، سوریه و سایر کشورهای اسلامی سیلی‌های سنگینی از فرزندان مقاومت می‌خورند.

علوی افزود: توطئه غرب در برهه کنونی مقابل ملت سرفراز اسلام این است که مسلمانان را برابر یکدیگر قرار دهند و اسلام ناب محمدی(ص) را مورد غفلت قرار دهند.

وزیر اطلاعات گفت: به جان یکدیگر انداختن مسلمانان و تحریک عده‌ای نادان و جاهل و کسانی که معنای اسلام را به درستی درک نکرده‌اند، دسیسه امروز دشمن است و دنیای استکبار می‌کوشد تا با تحریک گروه‌های تکفیری و افراطی، چهره خشنی از اسلام در جهان ارائه دهد.

وی بیان کرد: همه این گروه‌ها و جریانات در حقیقت محصول توطئه‌های پیچیده رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند و باید مقابل آنها هوشیاری خود را حفظ کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =