آخرین انتخابی تیم ملی بوکس اعزامی به بازیهای آسیایی اینچه اون درحالی 27 مرداد درآکادمی المپیک برگزار می شود که احسان روزبهانی و محمد ستار پور برای گرفتن بلیت اینچه اون باید به مصاف هم بروند .

فتح الله فتحی:بي‌گمان جنگ این دو مدعی برای پوشیدن دستکش تيم‌ ملي غيرقابل پيش‌بيني خواهد بود به همین دلیل بايد ديد درپايان اين انتخابي سرنوشت سازشاهين اقبال برشانه كدامیك از اين دو بوکسور مي‌نشيند؟
احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران درلیگ نیمه حرفه ای جهان می گوید : « به طورمداوم تمرینات خود را پیگیری می کنم و خدا رو شکر شرایطم بدنیست و مشکلی برای انتخابی ندارم و کادرفنی هروقت بخواهد برای انتخابی آماده هستم . البته قبل از مسابقات چین با ستارپورمبارزه کردم و او را شکست دادم . به نظرم باید برای انتخاب نفرات اعزامی به اینچه اون شرایط فنی بوکسورها ، روزمه و حریفان آسیایی مد نظر قرار گیرد.»
روزبهانی پوشیدن دستکش های وزن 81- کیلوگرم را حق خود می داند : « سالهاست به عنوان نماینده وزن 81- کیلو روی رینگ می روم و برای قرار گرفتن درمکان اول این وزن زحمات زیادی کشیده ام به همین دلیل به راحتی نمی گذارم  جایم را فرد دیگری بگیرد . ستارپوراز دوستان صمیمی و خوب من به شمار می رود و برایش آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم هر بوکسوری آماده تراست به اینچه اون برود.»
این عضو ملی پوش به مشکلات مالی اشاره می کند : « بعدازالمپیک تاکنون حقوق نگرفته ام  وهمین موضوع باعث شده ملی پوشان با مشکلاتی روبرو شوند. ازمسئولان تقاضا دارم دغدغه های مالی بوکسورها را برطرف کنند تا درآستانه بازیهای آسیایی نگرانی نداشته باشند.»
روزبهانی به مدال طلای اینچه اون فکر می کند : « هدفم طلای اینچه اون است و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشم را می کنم . البته قول نمی دهم چرا که همه دیدید درالمپیک لندن مافیای داوری سبب شد تا به حق خودم نرسم اما این بار اگراسیر لابی های پشت پرده نشوم فقط دنبال طلا هستم و به نقره و برنز فکر نمی کنم.»
لژیونربوکس ایران بازهم به آستانا آرلانز قزاقستان می رود : « لیگ نیم حرفه ای جهان از یک ماه دیگر شروع می شود . کادرفنی تیم آستانا آرلانز پیشنهاد دادند تا درکمپ تمرینی این تیم شرکت کنم ولی هنوز جوابی نداده ام بلکه منتظرم تا بازیهای آسیایی تمام شود و بعد به قزاقستان بروم تا تیم آستانا آرلانز را درلیگ نیمه حرفه ای همراهی کنم.»
روز بهانی با اشاره به قراردادش ادامه داد : « قراردادها درتیم آستانا آرلانز قزاقستان سقفی دارد ، ولی مبلغ قرارداد من  و چند بوکسوردیگربالاتر از بقیه بوکسورهاست. به همین دلیل ازبین پیشنهادهایی که از قزاقستان ، آلمان و اوکراین داشتم بازهم قزاقستان را انتخاب کردم.»
محمد ستارپوردیگر مدعی این وزن می گوید : « امیدوارم هرکسی که شایسته تراست به عنوان نماینده این وزن انتخاب شود. تمام تلاشم را می‌کنم برای سومین بار راهی بازی‌های آسیایی شوم و سومین مدالم را کسب کنم . درگوانگ ژو همچون بازی‌های آسیایی دوحه مدال برنز کسب کردم اما همه حاضرین درمسابقات شاهد بودند که حق من رسیدن به مدال طلا بود اما ناداوری باعث شد تا به مدال برنز برسم. می خواهم اگر در اینچه اون حضور پیدا کردم خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم.»
ستارپور با اشاره  به حضور روزبهانی دراین وزن ادامه داد : « من در وزن 75- کیلوگرم مبارزه می‌کردم و تصمیم گرفتم دروزن جدید انتخابی بزنم . درحال حاضر تمام تلاشم را می‌کنم تا نماینده این وزن باشم. به هر حال هر کسی که شایسته تر باشد می‌تواند جواز حضور در اینچه اون را کسب کند. روزبهانی علاوه بر رقیب یکی از دوستان خوب من است و برای او آرزوی موفقیت دارم.» 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =