تسنیم نوشت:

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: رقم ۳۰ میلیارد تومان برای سرانه مدارس ابلاغ شده و معاونت نظارت راهبری ریاست جمهوری برای تأمین این اعتبار قول مساعد داده است، امیدواریم طی چند روز آینده بخشی از این سرانه را تأمین اعتبار کنیم.

سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش «سرانه مدارس چه زمانی میان مدارس توزیع خواهد شد؟» اظهار داشت: تلاش زیادی کرده‌ایم تا بخشی از سرانه مدارس را در شهریور ابلاغ اعتبار کرده و به حساب مدارس واریز کنیم تا مدیران بتوانند با استفاده از سرانه دریافتی به تجهیز مدرسه بپردازند یعنی اگر مدرسه به نقاشی و تعمیرات نیاز دارد آن را انجام داده و با آمادگی کامل به استقبال دانش‌آموزان در مهر بروند.

وی افزود: معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای تامین اعتبار سرانه مدارس قول مساعد داده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده بخشی از این سرانه را تامین اعتبار کنیم.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ تاکنون رقم ۳۰ میلیارد تومان را برای سرانه مدارس ابلاغ کرده‌‌اند که رقم زیادی نیست اما امیدواریم بتوانیم رقم بیشتری را دریافت کرده و آن را به مدارس ابلاغ کنیم.

به گزارش تسنیم، سال گذشته پس از چند سال که سرانه‌ای به مدارس پرداخت نمی‌شد، در آستانه سال تحصیلی اعتباری معادل ۵۰ میلیارد تومان به عنوان سرانه به حساب مدارس واریز شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =