۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱

ایسنا نوشت:

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه روسیه الیوم، اسرائیلی‌های خشمگین از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر حماس،‌ دولت نتانیاهو را متهم کردند که مردم را فریب داده و اهدافی را که در جنگ غزه وعده داده بود محقق نکرده است.

بنا به اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیش از 10 هزار اسرائیلی از مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی به تل‌آویو آمدند و در اعتراض به اصابت موشک‌های حماس به سرزمین‌های اشغالی علیه دولت شعار سردادند.

آنها وعده‌های دولت تل آویو مبنی بر بازگشت آرامش به مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی پس از جنگ غزه را توخالی خواندند و خواهان اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از شلیک موشک به سرزمین‌های اشغالی شدند.

نتانیاهو پیش از آغاز جنگ وعده داده بود که حمله به غزه باعث نابودی کامل تونل‌های مخفی حماس در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی خواهد شد و سامانه‌ها و ذخایر موشکی حماس را نیز به طور کامل از بین خواهد برد که هیچ یک از این دو هدف بنا به اذعان مسئولان تل‌آویو محقق نشد.

در جنگ اخیر میان غزه و رژیم صهیونیستی که اکنون با توافق آتش بس موقت متوقف شده است، بیش از 1945 فلسطینی شهید و 64 نظامی اسرائیلی و سه غیر نظامی این رژیم کشته شدند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    1 0
    حقتونه عقب مونده های ذهنی تقصیر نتانیاهو نیست که این وعده ی خداست شما خرسای وحشی البته ذهنتون قد نمیده به این چیزا
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    2 0
    اسرائیل نه.......... رژیم آدم کش صهیونستی.............