فارس نوشت:

 

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: من تبریک می‌گویم به همه بازیکنانم. تیم ما نشان داد با کیفیت‌تر از حریف است اگر چه لحظاتی کیفیت‌مان را از دست دادیم اما عموما تلاش کردند و خودشان را به حریف تحمیل کردند. تبریک می‌گویم به همه هواداران که از دقیقه یک تا دقیقه آخر ما را حمایت کردند. از آنها تشکر می‌کنم و سعی می‌کنیم با ادامه پیروزی‌ها پاسخ آنها را بدهیم و نوار بردهای ما قطع نشود.

زلاتکو کرانچار در مورد اینکه قلعه‌نویی بیشتر در مورد داوری حرف زد گفت: من تعجب می کنم از دوست خوبم امیر قلعه‌نویی چون قوانین دست و پاگیر زیادی در مورد مربیان برای داوری گذاشته شده به نوعی ما را از هرگونه ابراز نظر در مورد داوری منع می‌کند اما اگر قلعه‌نویی چنین حرفی زده باید بگویم داور در برخی صحنه‌ها حق سپاهان را نداد اما در کل باید قضاوت کنم نکته خاصی که تاثیر گذار بود نبود و شکایت خاصی از داوری ندارم. نتیجه بازی و تعداد گل‌های ما گویای کیفیت بازی است.

 

وی ادامه داد: البته لازم به ذکر است که بگویم استقلال شانس گلزنی داشت حداقل دو شانس مسلم را شهاب گردان از آنها گرفت.

 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه پریرا هنوز با تیم هماهنگ نیست، گفت: دیر به تیم ما اضافه شده طبیعی است که هماهنگی‌ او کمتر باشد اما تمام تلاشش را کرده و هرچه دارد خالصانه ارایه می‌کند.

 

کرانچار در مورد شیوه بازی 3-5-2 بازی گفت: شیوه ما اصلا 3-5-2 نیست این شیوه منسوخ شده است شیوه 3-4-1-2 هست شاید برخی تیم‌ها در جام جهانی سه پنج دو بازی کرده باشند اما اگر دقت کنید تیم‌ها در این شیوه تحت فشار که قرار می گیرند بسته بازی می‌کنند اما شیوه بازی ما تهاجمی است. با آن شیوه سه پنج دو نمی‌توانیم اینگونه بازی کرد.

 

سرمربی سپاهان در مورد خلعتبری گفت: او در اتوبوس با ما بوده است و همه با هم به ورزشگاه آمدیم اما دوستانش ماشین شخصی‌‌اش را به ورزشگاه آورده بودند.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =