ایرنا نوشت:

محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس بنیاد پیشبرد علم و فناوری ایران و بنیاد امید در پیامی، جایزه ریاضیات جهان را به مریم میرزاخانی تبریک گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امید، در این پیام آمده است: تاریخ پر افتخار میهمان ایران یادآور بزرگ مردان و زنانی است که با همت و ایثار و با امید به آینده بهتر برای سرزمین و مردم خود، برای خویش، ایران و ایرانیان افتخار کسب کرده‌اند.

در ادامه پیام عارف آمده است: از شهیدانی که در راه حفظ میهن در طول قرون و اعصار با اهدای جان خویش تا دانشمندان و هنرمندان و ورزشکاران که با تحمل انواع رنج‌ها و سختی‌ها و حتی بی مهری‌ها به وظیفه دینی، ملی و میهنی خود عمل کردند، همه و همه شایسته احترام و تقدیر ملت ایرانند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مفتخرم که به عنوان یک معلم کوچک و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و نیز فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد امریکا، به شما که از زمره همان مردان و زنان نام آور و تاریخ‌ساز این مرز وبوم هستید، صمیمانه تقدیر و تشکر قلبی خود را در کسب افتخار ارزشمند جدید برای تمامی ما ایرانیان که بار دیگر نام ایران را پر آوازه کرد ابراز دارم.

در ادامه این پیام تبریک آمده است: این دستاورد بزرگ که بی شک مدیون حمایت خانواده شما و جامعه علمی و دانشگاهی ایران سرافراز است را به همه مردم کشور بخصوص زنان گرانقدر ایران زمین تبریک عرض می‌کنم و اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه پرافتخار ایرانی که سعادت معلمی جوانان این خاک را دارم تمام تلاش خویش را همانند گذشته برای زمینه‌سازی هر چه بیشتر برای بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی تمامی ایرانیان به خصوص ایرانیان عزیز خارج از مرزهای میهن به کار خواهم بست تا شاید بتوانم اندکی از دین خود را نسبت به ملت و میهن ادا کنم.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    12 6
    تبریک های معنادار در جهت تغییر تفکر در جامعه .... سیاستی ک مهاجرانی دنبال کرد و خیلی هم موفق بود و الان دارند تکمیلش می کنن ...
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    16 0
    عکس این خانم رو بگذارید همه ببینند
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    2 11
    نمیدونم چرا همه برای بالا بردن وجهه خودشون هی به خانم میرزاخانی تبریک میگن موندم خانم میرزاخانی خبر داره که اینهمه تو ایران بهش تبریک میگن اگه هم بدونه تو دلش میگه اگه جایزه رو نبرده بودم بازم اینقدر قوربون صدقم میرفتن یا نه؟
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    16 0
    مريم جان باعث افتخاري بخدا، ولي اينقدر دختر تحصيلكرده و افسرده و نابغه توي ايران وجود داره كه فقط چهار ضلعي دور و برشون را نگاه مي كنن و آرزوي درخشيدن دارن و نشده و اينقدر دختر وجود داره كه بخاطر تعصب از تحصيل بازموندن ، مريم براي ما هم دعا كن عزيزم . هر روز موفق تري باشي عزيز، جاي ماها را هم پر كن.
  • جواد A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    1 18
    خبرآنلاین خیلی داری درباره آقای عارف جولان میدی. نکنه خبــرایی است؟
  • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    10 7
    کجاش مدیون سیستم آموزشی ایرانه؟؟؟ اگه الان این بنده خدا اینجا بود مشغول خونه داری بود اقای دکتر عارف
  • محسن IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    11 1
    خدا میدونه چقدر از جون های با استعداد این سرزمین از اینکه حقشون بوده بورسیه بشن و در دولت پاک دستان بجای اونا 3702 نفر الکی بورسیه گرفتن خوشحالن از جایزه ی خانم میرزاخانی..... زنده باد افتخار پارس
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    10 0
    جونم عارف
  • بی نام FI ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    18 0
    درود بر این زن بزرگ ایرانی که سر بلندمان کرد