تسنیم نوشت:

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هیچ خط قرمزی در جنگ امنیتی با دشمن وجود ندارد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هیچ خط قرمزی در جنگ امنیتی با دشمن وجود ندارد.
سید حسن نصرالله این سخنان را در مصاحبه با روزنامه لبنانی الاخبار بیان کرد. قرار است این مصاحبه در دو شماره روز پنجشنبه و جمعه این روزنامه منتشر شود.
دبیرکل حزب الله لبنان در این مصاحبه که بخش هایی از منتشر شده است، گفت: از این پس اسرائیل می داند چه کسی در حد جایگاه عماد مغنیه است.
نصرالله تاکید کرد: نبرد ما در سوریه تاثیری بر محرمانه بودن طرح‌‌ها و سلاح مان برای مقابله با اسرائیل نخواهد بود.
وی گفت: این حق مقاومت در غزه است که پیروزی واقعی را محقق کند. دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما حزب مقاومت هستیم ولی برخی تلاش می‌کنند ما را حزب شیعی عربی جلوه بدهند.
نصرالله تصریح کرد: همان طور که از مرزهای خود در جنوب لبنان دفاع کردیم از کشور و مرزهای خود با سوریه حمایت می‌کنیم و بسیاری بودند که در ابتدای امر با ما مخالف بودند اما الان مواضع خود را تغییر دادند.

در طول جنگ 33 روزه بارها با خانواده خود دیدار داشتم
وی همچنین در خصوص نحوه به اسارت در آوردن نظامیان صهیونیست و نحوه آغاز جنگ سال 2006 توضیح داد و گفت: در طور مدت جنگ 33 روزه بارها با خانواده خود دیدار داشته و اولین دیدارش بعد از پایان جنگ و در زیارت پیکر سید علامه محمد حسین فضل الله انجام گرفت.
وی افزود: دشمن صهیونیست محمد سلیمان سرهنگ ارتش سوریه را به دلیل نقشش در طول جنگ مرداد ماه 2006 ترور کرد.
سید حسن نصرالله در ادامه گفت: حاج عماد مغنیه تا آخرین لحظه مخالف خروجم به صورت علنی در برابر مردم تا 11 سپتامبر 2006 بود.

طرفدار تیم فوتبال آرژانیتن بودم
در بخش دیگری از این گفت‌وگو به زندگی شخصی سید حسن نصرالله پرداخته شد به گونه ای که در بخشی از این سخنان وی تاکید کرد که من در مسابقات جام جهانی اخیر طرفدار تیم آرژانتین بودم.

زیاد به غذا حساس نیستم/ به کتاب‌های ادبی علاقه دارم
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: خاطرات بسیاری از بعلبک دارم و زیاد در خصوص غذا حساس نیستم و همواره دوستدار مطالعه کتاب‌های ادبی هستم. اما این روزها بیشتر مطالعات من مربوط به مسائل متعلق به گروههای تکفیری است و تمام مجلات حامی و مخالفان مان را پیگیری می‌کنم.
سیدحسن نصرالله افزود: من امروزه تمامی شبکه های تلویزیونی را به طور جدی دنبال می‌کنم و حتی باید اضافه کنم که اینترنت و فیس بوک را دنبال می‌کنم اما از طریق معاونان و دستیاران خود چرا که من شخصا از نظر امنیتی استفاده از تکنولوژی برای من ممنوع شده است.

دلم برای خیابان های لبنان تنگ شده است
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هنوز دلم برای بسیاری از خیابان ها ، اماکن و شهرک های لبنان تنگ شده است چرا که من از سال 1986 هیچ خودرویی را نراندم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    1 0
    خداوند متعال پشت وپناه سید مقاومت باشد