سرمربی استقلال می گوید خاطراتی که در اصفهان دارد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر سپاهان گفت:‌«ابتدا به بازماندگان سانحه هوايي اخير تسليت مي گويم. فردا بايد به مصاف سپاهان برويم. تيمي كه من دو سال از عمرم را در آنجا سپري كردم و خاطرات خوبي از آنجا دارم. افتخارات و خاطراتي كه در اصفهان به دست آوردم را هيچ زمان فراموش نخواهم كرد.»

او ادامه داد: «هر بازي شرايط متفاوتي دارد. بعضي ها با توجه به 6 امتيازي بودن دو تيم اين بازي را فينال زودهنگام ناميده اند در حالي كه هنوز فاصله زيادي تا پايان نيم فصل باقي مانده است. اميدوارم در اين شرايط كه ديگران اين مسابقه را حساس كرده اند، دو تيم بازي خودشان را به نمايش بگذارند.»

قلعه نويي در بخش ديگري از صحبت هايش گفت: «استقلال نسبت به سال هاي قبل بهتر شده و با تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه كه همگي عشق به اين تيم دارند، هفته به هفته بهتر مي شود. در مقابل سپاهان هم با مربيگري كرانچار كه خدمات زيادي به اين تيم كرده، از قدرت هاي ليگ برتر است. از طرفي اميدوارم هر چه زودتر با تكميل ورزشگاه نقش جهان از مشكلات هواداران اين تيم كاسته شود.»

سرمربي استقلال در مورد غيبت امير حسين صادقي و حنيف عمران زاده گفت: «در ابتداي فصل حساب ويژه اي روي آنها باز كرده بوديم اما با از دست دادن اين دو بازيكن در خط دفاع دچار مشكل شديم. با اين حال اميدوارم با تمريناتي كه داشتيم نقاط ضعمان برطرف شود.»

قلعه نويي همچنين با اشاره به جدايي احمد جمشيديان از استقلال و حواشي آن گفت: «احمد بازيكن خوبي بود و به خصوص در سپاهان كمك زيادي به ما كرد اما خيلي وقت ها واقعيت گفته نمي شود. شما ببينيد اين بازيكن كه به استقلال آمد از چند ناحيه مصدوم بود و زير 500 دقيقه براي ما بازي كرد. در پايان فصل او با ما قرارداد نداشت. ما به مديربرنامه هاي او گفتيم كه جمشيديان در فهرست ما جايي ندارد اما به خاطر علاقه اي كه به او داشتم به احمد فرصت دادم كه در اردوي تركيه همراه تيم باشد. متاسفانه در آن اردو جمشيديان كيفيت لازم را ارائه نداد. در نهايت به جمشيديان پيشنهاد داديم كه با كمك استقلال مشكل مصدوميتش را حل كند اما نمي دانم چرا در مورد آن اينگونه قضاوت مي شود»

سرمربي استقلال در پايان گفت: «اينكه مي گويند استقلال در نيم فصل دوم به خودش مي آيد را قبول دارم اما در طول هفته هاي گذشته صحبت هايي كرده ايم كه اين مشكل برطرف شود.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =