ایسنا نوشت:

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت مقام معظم رهبری با اختصاص 500 میلیون دلار از صندوق توسعه برای وام ازدواج جوانان خبر داد.

عبدالرضا عزیزی در نشست خبری فراکسیون ارتباطات مجلس که به مناسبت روز خبرنگار تشکیل شد گفت: طرح تأمین منابع مالی برای پرداخت وام جوانان یکشنبه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قبل از تعطیلات مجلس برای وام جوانان طرحی را تهیه کردم که به امضای 252 نماینده رسید. بعضی از نمایندگان اقتصادی مجلس با این طرح مخالفت می‌کردند که البته برخی دلایل آنها هم درست بود، اما خوشبختانه مقام معظم رهبری با برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام ازدواج جوانان موافقت کردند و این طرح یکشنبه در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس تصریح کرد:‌ وقتی طرحی به امضای 252 نماینده می‌رسد یعنی کل مجلس با آن موافق است؛ بنابراین طرح مذکور یکشنبه هفته آینده توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول خواهد شد و سه‌شنبه همان هفته به تصویب مجلس خواهد رسید.

وی در عین حال از برگزاری نشستی از حضور مسئولان دولتی برای بررسی راهکارهای تشکیل سازمان صنفی خبرنگاران در ساعت 4 بعد از ظهر امروز خبر داد.

وی تأکید کرد: مصمیم برای امور مربوط به جوانان از جمله ازدواج، مسکن و اشتغال آنان برنامه‌های جامعی به اجرا گذاریم.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =