نسیم نوشت:

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی با شمخانی را تشریح کرد.

بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران گفت: شمخانی امروز جزئیاتی از وضعیت کشورهای منطقه و تحرکات تروریست‌ها در عراق ارائه کرد و گفت مرزهای ایران از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت آماده و مطلوبی به سر می‌برند.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شمخانی در جلسه امروز گزارشی از وضعیت کشورهای منطقه ارائه کرد که جا دارد از تلاش های ایشان تشکر کنم.

وی افزود: شمخانی امرورز گزارشی را از تحرکات داعش ارائه کرد که داعش از چه نقطه‌ای شروع به عملیات‌های تروریستی کرده است و امروز به چه نقطه‌ای رسیده است.

نعمتی به سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص حملات داعش به ایزدی‌های کردستان اشاره کرد و گفت: شمخانی به این موضوع تاکید کرد که این حملات به ایزدی‌ها توسط داعش را در تاریخ شاهد نبودیم چراکه زنان و کودکان را به طور ددمنشانه‌ای قتل رسانده‌اند.

سخنگوی هیأت رئیسه در ادامه افزود: دبیر شورای عالی امنیت ملی در این جلسه به موضوع فلسطین و حملات صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت؛ دفاع امروز مردم غزه ماحصل دفاع ۶ روزه و ۲۲ روزه در گذشته بوده که خسارات زیادی را به اسرائیل وارد آورده است ولی امروز رسانه‌های غربی پیروزی‌های مقاومت را نادیده می‌گیرند. ولی پیروزی از آن ملت غزه است و مقاومت تاکنون توانسته به اهداف خود برسد.

وی همچنین گفت: شمخانی تاکید که اسرائیل بر خلاف ادعای خود مردم بی گناه همچون کودکان و زنان را مورد حمله قرار داده است و در میان شهدا کمتر از نیروهای حماسن و نظامیان حضور دارند.

نعمتی در ادامه به اظهارات امروز شمخانی درخصوص مذاکرات مصر در ارتباط با غزه اشاره کرد و گفت: دبیر عالی شورای امنیت ملی تاکید کرد مقاومت در مذاکرات مصر نیز همانطور که صهیونیست‌ها اعلام نمی‌کنند پیروز شدند و این سکوت اسرائیل نشان از شکست آنان دارد.

سخنگوی هیأت رئیسه همچنین گفت: شمخانی تاکید کرد که مرزهای ایران از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و نیروهای امنیتی و دفاعی ما از آمادگی کاملی در صورت وجود هرگونه تحرکات تروریستی برخوردار هستند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =