تسنیم نوشت:

یک کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در تهران خبر داد.

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: با نفوذ هوای خنک از امروز تا شنبه در سواحل جنوبی دریای خزر کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در دامنه‌های البرز و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که امروز در استان گلستان و شرق مازندارن بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق خواهیم داشت، گفت: پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با تقویت جریانات شمالی، بارش باران در استان گیلان و مازندارن و خراسان شمالی افزوده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در این مدت شمال استان البرز، تهران و قزوین و خراسان رضوی رگبار باران و رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

گودرزی بیان کرد: بیش‌ترین بارش‌ باران در پنج‌شنبه و جمعه در خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندارن خواهد بود و در ارتفاعات تهران (آبعلی، لواسان، رودهن و فیروزکوه) نیز بارش پراکنده خواهیم داشت. همچنین باید بگویم از امروز تا شنبه هفته آینده دریای خزر، مواج و متلاطم است.

وی با بیان این‌که امشب برای برخی از مناطق جنوب کشور بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: شرق کشور به خصوص زابل طی ۳ روز آینده شاهد گرد و خاک خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای تهران اظهار داشت: آسمان امروز تهران صاف همراه با غبار محلی و زش باد است. دمای هوای امروز تهران ۳۹ فردا ۳۷ و جمعه ۳۵ درجه‌سانتی‌گراد است؛ درواقع هوای تهران رو به خنکی است و ما شاهد کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در تهران هستیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =