فارس نوشت:

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مباحث در جلسه غیرعلنی مجلس پیرامون اظهارات اخیر رئیس‌جمهور بود.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: عمده مسائل مطرح شده در جلسه غیرعلنی امروز از سوی نمایندگان پیرامون اظهارات اخیر رئیس‌جمهور بود و نمایندگان انتقادات خود را در این باره مطرح کردند.

وی افزود: علاوه بر این نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در جلسه امروز اعتراض خود را از نحوه برخورد هیأت دولت با نمایندگان استان در جریان سفر دولت به استان چهار محال و بختیاری مطرح کرده و گله‌مندی آنان از این موضوع بود که تیم ریاست جمهوری با نمایندگان در شان جایگاه نمایندگی نمایندگان نبود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز نمایندگان اصفهان نیز گله‌مندی خود را از نحوه برخورد ریاست جمهوری به هنگام مراجعه نمایندگان اصفهان به دفتر رئیس جمهور مطرح کردند که از ورود نمایندگان به نهاد جلوگیری به عمل آمده بود.

رضایی در ارتباط با عذرخواهی مقامات دولتی از نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز به مجلس گفت: چنین موضوعی اتفاق نیفتاد و هیچ یک از مقامات دولتی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس حضور نداشتند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    64 4
    ان زمان که احمدی نژاد مردم را خس وخاشاک نامید کجا بودید به تمام مردم توهین شد . علنی یا غیر علنی تکلیف شما در اینده مردم روشن می کنند.
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    44 1
    جزئیات یک اختلاس در دولت قبل؛ نام برخی وزرا و معاونین احمدی‌نژاد در اختلاس از ریاست‌جمهوری . قابل نوجه اقایان دلواپس
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    5 4
    ماشین چو گران است، مکدر شده باشم ماندید چو در له شده آهن، به جهنم ما جمله دل آرام، شدیدا همه شادیم بشنید کسی مطلب موهن؟ به جهنم اندر صف ناجور سبد له شدگانید کم آبی و کم نانی و کلا به جهنم تعلیق شده آنگونه اگر هسته‌ای ما بشنو تو ز من فوری و آنا به جهنم ای کاسب تحریم، تو سرهنگی و اکنون هم نیست کسی البته ایمن؟ به جهنم
    • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      7 1
      خودت فهميدي چي گفتي؟
  • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    27 4
    هر نماینده ای که با شخص روحانی و دولتش مخالف است که مخالفتشان هم سیاسی باشد مطمئنا در مقابل مردم ایستاده است و مردم به چنین نمایندگانی نیاز ندارند و خواستار عزل فوری آنها هستند در این شرایط حساس چه معنی دارد که این به ظاهر نمایندگان چوب لای چرخ دولت میگذارند .؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    42 4
    خطاب به نماینده های دلواپس : آقای حسینیان مطمئنا شما و امثال شما ترسو بزدل و نگران هستید چون در این شرایط حساس کشور و منطقه آنقدر شهامت ندارید که بگوئید نگران موقعیت و سوءاستفاده هایی که شما و جناح و اشخاصی را که در خانه ملت بعنوان نماینده مردم نشسته اید ، فاش شود هستید حنای امثال شما برای مردم رنگی ندارد اصولا مدتهاست که مردم امثال شماها را اصلا نماینده خود که هیچ ، حتی انسان متعهد به نظام هم قبولتان ندارند منظورتان از صحبت های زیر کدام ارزش ها هست؟ : یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور درباره منتقدان دولت، گفت: ما اعلام می‌کنیم که نگران، ترسو و بزدل هستیم اما بدانند که بر سر ارزش‌ها با کسی معامله نمی‌کنیم.