مشاور رییس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی گفت: روزی که این دولت در مسئولیت قرار گرفت فکر نمی کرد که میزان مشکلات آنقدری باشد که بود.

محمد علی نجفی در گفت و گو با خبر آنلاین افزود: در 100 روز اول کار دولت سرو سامان دادن به نابسامانی های دولت قبل بود و کار زیادی که بشود به عنوان دستاورد این دولت از آن نام برد وجود نداشت اما الان بعد از یک سال دست دولت برای ارائه گزارش پر است.
نجفی در پاسخ به سوالی درباره همکاری مجلس برای بسته پیشنهادی دولت گفت: در مورد اکثر این بند ها نماینده ها همراه هستند، بارها نماینده ها به دوات تذکر دادند و خواستند برنامه خود را برای خروج از رکود ارائه دهد. به نظر می رسد مجلس تنها در مورد 3 یا 4 بند اشکالاتی داشته باشد.
وی افزود: ممکن است 3 یا 4 بند تغییر کرده یا حذف بشود. اما ایراد اساسی ایجاد نمی کند اما ممکن این بسته را با کندی روبرو کند.
نجفی همچنین گفت: از کل بسته 30 ماده به مجلس می رود. بیشتر مواد نیاز به مصوبه دولت دارد. در مورد بعضی از این مواد هماهنگی شده  و طرحی را جمعی از نمایندگان مجلس ارائه کردند.

نجفی با یادآوری اینکه 30 ماده از سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود به مجلس ارائه می شود افزود: پیش بینی می کنیم 24 -25 بند آن تغییری نکند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =