تسنیم نوشت:

وزیر نیرو گفت: دو وزارتخانه راه و شهرسازی و نیرو در هیئت دولت پیگیر مشکلات زیرساختی مسکن مهر هستند و طبق صحبت‌هایی که در دولت کرده‌ایم قرار است اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر تخصیص پیدا کند.

حمید چیت‌چیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: اعتباراتی که در دولت گذشته برای احداث زیرساخت‌های تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تعیین شده بود، با توجه به افزایش هزینه‌ها، جواب‌گوی تأمین سرمایه برای اجرای تمامی پروژه‌های احداث زیرساخت‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی و نصب انشعابات نبود.

وی افزود: با این وجود وزارت نیرو کار اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر را هیچ‌گاه متوقف نکرد و پس از صرف اعتبارات از پیش تعیین شده، با تأمین منابع مالی از بخش‌های دیگر همچون اعتبارات داخلی وزارت نیرو و پس از آن با افزایش بدهی‌ها به پیمانکاران، کار احداث زیرساخت‌ها و نصب انشعابات واحدهای تکمیل شده را انجام داده‌ایم.

وزیر نیرو با بیان اینکه دو وزارتخانه راه و شهرسازی و نیرو در هیئت دولت پیگیر مشکلات زیرساختی مسکن مهر هستند، گفت: این‌گونه نیست که ما دست روی دست گذاشته باشیم تا اعتباری از جایی برسد و مردم معطل بمانند، بلکه به‌طور مداوم هم بنده و هم وزیر راه و شهرسازی پیگیر هستیم تا با بررسی شرایط موجود، راهکاری منطقی برای حل مشکلات پیدا کنیم.

چیت‌چیان تصریح کرد: در جلساتی که در هیئت دولت داشته‌ایم شرح مسائل را به استحضار رئیس جمهور و معاونان ایشان رسانده‌ایم و همچنین در جلساتی با حضور معاونان دو وزارتخانه به مسائل مربوطه پرداخته شده است که نتیجه تمامی این بررسی‌ها این شد که طبق صحبت‌هایی که در دولت کرده‌ایم قرار است اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر تخصیص پیدا کند.

وی افزود: طبق موادی از قانون بودجه سال جاری، بخشی از اعتبارات مورد نیاز در سال ۹۳ قابل تخصیص است، علاوه بر این، تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در برنامه دولت قرار دارد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    2 1
    احمدی نژاد فقط پروژه تعریف کردسه ساله پول ریختیم کامل ولی هنوز در فاز یازده پردیس هیچی تحویل نگرفتیم فقط قرار داد داریم۰۰۰ قرار بود خرداد ۹۳ تحویل بگیریم که ندادند۰۰۰۰