ایسنا نوشت:

 رئیس جریان المستقبل لبنان ضمن تاکید بر ادامه مذاکرات با تمامی گروه‌های لبنانی برای توافق بر سر رئیس جمهور آتی، اعلام کرد: انتخابات پارلمانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان المستقبل تاکید کرد: امکان ندارد ادامه خلأ سیاسی در کشور را بپذیریم و انتخابات پارلمانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری برگزار نخواهد شد.

حریری بر ادامه مذاکرات با تمامی گروه‌ها برای رسیدن به توافق در مورد رئیس جمهور آتی لبنان تاکید کرد.

وی همچنین در گفتگوهایی با هیاتی از ساکنان شهرک "عرسال" که با آن‌ها در منزلش در بیروت دیدار کرد، گفت که 15 میلیون دلار برای احداث مدارس و بیمارستان و دیگر موسسات در عرسال اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: ما خواهان این هستیم که رخدادهای عرسال در آینده دوباره تکرار نشود و نهایت تلاش خود را برای این مساله به کار می‌گیریم.

حریری اظهار داشت: خدا را شکر می‌گوییم که برنامه تروریست‌ها برای از بین بردن عرسال را فاش کرد. ما باید با تمام توان و امکانات خود از این شهرک محافظت کنیم و نگذاریم ذره‌ای آسیب به ساکنان آن وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در روزهای گذشته در این شهر اتفاق افتاد مردم را متوجه تراژدی در این شهرک کرد که با کمک نیروهای ارتش پایان یافت.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =