بزرگترین همایش اقتصادی کشور با موضوع «تبیین سیاستهای اقتصادی دولت برای خروج از رکود» فردا سه شنبه بیست و یکم مرداد ماه با حضور رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت در محل سالن اجلاس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت بزرگترین همایش اقتصادی کشور با موضوع «تبیین سیاستهای اقتصادی دولت برای خروج از رکود» فردا سه شنبه بیست و یکم مرداد ماه با حضور رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت در محل سالن اجلاس برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این همایش با سخنرانی دکتر روحانی رییس جمهور آغاز می شود و پس از آن وزاری نفت، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی و رئیس اتاق بازرگانی سخنرانی خواهند کرد.
همچنین به منظور نقد و بررسی محورهای اصلی همایش، چهار نشست تخصصی با حضور وزارت خانه های مذکور، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ، بانک مرکزی و اتاق بازرگانی برگزار می شود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    1 0
    کارگاههای زیادی امروزه در دنیا درباره رابطه «فرهنگ» و «اقتصاد» و تأثیرگذاری دوجانبه این دو بر هم، برگزار می گردد. به نظر مفید خواهد بود که در همایش فردا، این موضوع هم مورد توجه قرار بگیرد و کوشش شود تا از این دست کارگاهها، برای «دانشجویان» و نیز «مدیران» برگزار شود.