نسیم آنلاین نوشت:

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: برخی جریان‌های داخلی با پرچم دشمن و برای خوشامد آنها کار می‌کنند. امام جمعه مشهد افزود: مهمترین مشکل ما ناشی از برخی جریان‌های داخلی است که همواره درصدد فرصت‌یابی و فرصت‌طلبی جهت ضربه به نظام هستند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در جمع پیشکسوتان بسیج سپاه امام رضا(ع) گفت: 35 سال از عمر پربرکت این نظام می‌گذرد و هیچ نظامی به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد دشمنی قرار نگرفته و مقاومت امروز ما در مقابل استکبار، به برکت وجود مردم و بسیجیان است.

او با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: در این مذاکره ایران در یک سو و قدرت‌های جهانی در سوی دیگر قرار دارند. در مذاکرات، یکی از اشتباهات بزرگ استکبار جهانی این است که فکر می‌کند هنوز در قرن 17 و 18 و عصر سلطه به سر می‌برد و درصدد سلطه بر جهان است. در ظاهر اگر تمام قدرت‌های جهان در یک طرف و قدرتی همچون ایران بدون تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای در طرف دیگر باشد، آنها بازهم از این قدرت وحشت دارند.

او گفت: این رهبر اگر مورد تأیید امام زمان(عج) نباشد آیا می‌تواند چنین کاری انجام دهد؟ اگر نگوییم خود استکبار براندازی می‌شود اما می‌توانیم بگوییم که قطعا با برچیده‌شدن استکبار صهیونیست از جهان، امام زمان(عج) ظهور می‌کند و به داد مظلومان جهان می‌رسد.

امام جمعه مشهد در خاتمه اظهاراتش گفت: مهمترین مشکل و وحشت ما از جریان‌های داخلی است که برخی از آنها همواره درصدد فرصت‌یابی و فرصت‌طلبی جهت ضربه به نظام هستند. بعضی از این جریان‌ها پرچم دشمن را در دست می‌گیرند و برای خوشامد دشمنان کارهایی می‌کنند، به خیال اینکه به جایگاهی می‌رسند. مهمترین خواسته ما این است که جلوی اینگونه جریانات بدخواه با تدابیر و وقت‌شناسی مردم و بسیجیان گرفته شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =