ایرنا نوشت:

 

ˈتونی ابوتˈ نخست وزیر استرالیا که تاکنون در قبال جنایات گروه تکفیری و تروریستی داعش سکوت اختیار کرده بود، اکنون با انتشار تصویر یک استرالیایی که سر قطع شده یک شهروند سوری را در دست دارد تلاش کرد نشان دهد از این وقایع بی خبر بوده و شوکه شده است.
غربی ها طی چند روز گذشته برای مقابله با گروه تروریستی داعش و عملیات این گروه تکفیری در عراق تبلیغات رسانه ای به راه انداخته اند و ˈجان کریˈ وزیر خارجه آمریکا نیز امروز (دوشنبه) عازم سیدنی است تا با ˈجولی بیشاپˈ همتای استرالیایی در خصوص بحران عراق رایزنی کند.

کارشناسان پیش بینی کرده اند با توجه به سفرهای ˈتونی ابوتˈ به لندن و ˈجان کریˈ به سیدنی احتمال مشارکت کانبرا در عملیات غرب بر علیه داعش و یا ارسال کمک های انساندوستانه هوایی وجود دارد.

استرالیا تا مدتی پیش از تروریست های داعش و مخالفان دولت سوریه که بر علیه دولت بشار اسد در نبرد بودند حمایت می کرد، اما امروز نخست وزیر این کشور با مشاهده یک عکس از شهروندان این کشور در جمع تروریست ها و جنایات این گروه واکنش نشان می دهد.

روزنامه های استرالیا روز دوشنبه تصاویری از یکی از فرزندان هفت ساله ˈخالد شروفˈ را منتشر کردند در حالی که سر بریده یک شهروند سوری را در شهر ˈرقهˈ در دست دارد.

شروف بهمن ماه سال گذشته به همراه خانواده اش برای پیوستن به صفوف تروریست ها در سوریه از حفره های امنیتی فرودگاه سیدنی به راحتی عبور کرد.

وی که برای انجام عملیاتی تروریستی در سال 2005 در استرالیا محکوم شده بود با فرار از سیدنی به بیش از 150 تروریست استرالیایی دیگر در سوریه پیوست که بر علیه دولت بشار اسد در نبرد هستند و عملیات تروریستی انجام می دهند.

خالد شروف ماه گذشته برای نخستین بار در صفحه توئیتر خود تصاویری از جنایاتش و عکس هایی از خود در حال حمل سرهای بریده شهروندان سوری را منتشر کرد.

انتشار تصاویر فرزند شروف تروریست استرالیایی در روزنامه های روز دوشنبه استرالیا واکنش ˈتونی ابوتˈ را به همراه داشت.

ˈابوتˈ به رادیوˈای.بی.سیˈ استرالیا، گفت که این تصاویر نشان دهنده ماهیت و رفتار وحشیانه گروه های تروریستی است و داعش اکنون گروه تروریستی نیست، بلکه ارتش تروریستی است.

وی گفت با مشاهده اسناد وحشیگری گروه تروریستی داعش متوجه می شویم این گروه نه تنها برای مردم خاورمیانه، بلکه برای جهان خطر جدی ایجاد می کند.

52261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    35 0
    چرا شما کمی زودتر به فکر کمک های انسان دوستانه به ملت سوریه وعراق نیفتاده اید صددر صدر امنیت تان به خطر افتاده است
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    15 0
    داعش تهدیدی برای کل دنیاست نه فقط خاورمیانه
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    11 0
    لابدازجنایات اسرائیل مشعوف شده
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    3 3
    یعنی چی ؟ خالد شروف اسم استرالیایی هست ؟ چرا نمیگین همه اینها از خاورمیانه به استرالیا مهاجرت کردن
    • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
      4 0
      بین تروریست ها به این اسم شناخته شده ، اکثر تروریست ها با اسامی واقعی نیستن
  • مهرداد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    32 0
    هرچی قاتل و آدمکشه از سراسر دنیا اومدن جمع شدن تو عراق الان بهترین فرصت واسه پاک کردن دنیا از لوث این جنایتکاراست.
  • بهروز IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    16 0
    اون کسی که توی عکس هست که یه بچه است، چطور چنین چیزی ممکنه ؟ مگه پدر و مادر نداشته ؟ اصلاً اینها چطور جذب این گروهها میشن ؟ یعنی وقتی میرن سوریه چطور عضو داعش میشن ؟
  • حامد IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    13 0
    خدا رو شکر که بالاخره دود آتشی که خود این غربی های جنایتکار راه انداختن علیه سوریه مظلوم به چشمخودشون داره میره.تازه این اولشه. از قدیم گفتن چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      1 0
      بسیار حرف متینی زدین آقای حامد یعنی بهتر از این نمیشد بیان کرد اتفاقات سوریه و عراق و حمایت اخیر غربو از عراق