خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عوامل شبکه های ماهواره ای که اخیرا از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شده اند مستقیما به سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان متصل بوده و نیازی به دریافت کمک های مردمی ندارند.

وحید احمدی با تأکید بر این مطلب که امروز در جهان اسلام شرایطی پدید آمده است که نیاز به وحدت بیش از پیش احساس می شود، گفت: از آنجایی که توطئه های موجود علیه جهان اسلام تنوع پیدا کرده است لازم است کشورهای اسلامی هرچه بیشتر در ایجاد انسجام و وحدت بکوشند.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس گفت: هر ندا و حرکتی که به دنبال طرح موضوعاتی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان باشد و بهانه ایجاد کند تا گروهی علیه گروه دیگر بدبین شوند، در راستای بازی کردن در زمینی است که دشمن تعریف کرده است.

او ادامه داد: امروزه گروه هایی تحت عنوان تکفیری، وهابی و داعش رخ نموده اند و در صحنه جهان اسلام موجب رفتاری شده اند که به اسلام ضربه می زند و دنیا را نسبت به این دین بدبین می کند از این رو این گروه ها دانسته یا ندانسته در حال طی کردن مسیری هستند که دشمن طراحی کرده است.

احمدی گفت: بر دولت های اسلامی است که مانع شیوع این رفتارها شوند و در دوره ای که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به یکپارچگی دارد با ایجاد وحدت خود را از شر گروه هایی که ادعای خدمت به اسلام را دارند نجات دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: امروزه هر مسلمانی حوادث غزه را می بیند می فهمد دشمنان اسلام برای نابود کردن مسلمانان هیچ حد و مرزی نمی شناسند.

او گفت: از طرفی گروه هایی که با نام های اسلامی در کشورهای اسلامی مشغول ضربه زدن به مفاهیم دینی هستند حتی حاضر نیستند کوچک ترین تعرض کلامی نسبت به عملکرد صهیونیست ها داشته باشند.

احمدی در پایان اعلام شماره حساب از سوی برخی شبکه های ماهواره ای به ظاهر مذهبی برای دریافت کمک های مالی را نوعی فریبکاری دانست و گفت: عوامل شبکه های ماهواره ای که اخیرا در برخی استان ها از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شده اند مستقیما به سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان متصل هستند و نیازی به دریافت کمک های مردمی ندارند، از این رو اعلام شماره حساب بانکی از سوی این افراد صرفا جهت ردگم کردن است تا مسیر اتصال آنها مشخص نباشد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    32 7
    شک نکنید شبکه های افراطی شیعه نما از انگلیس تامین میشن.