رئیس جمهور: آنها که وقت مذاکره می لرزند، جای گرم پیدا کنند

رئیس‌ جمهوری روز دوشنبه در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعلام کرد: مبنای ما در سیاست خارجی، در مذاکرات هسته‌ای و در تعامل با جهان، خواست ملت است. آنچه را مردم از ما خواسته‌اند و یا خواهند خواست، با کمال شهامت و بدون دغدغه دنبال خواهیم کرد و به حول و قوه الهی این مسیر را به خوبی به انتها خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،دکتر حسن روحانی در این همایش اظهار داشت: اگر دچار محاسبه غلط شویم به پیروزی نمی‌رسیم و یا با هزینه گزاف به پیروزی دست پیدا می‌کنیم؛ در هشت سال دفاع مقدس هم هر جا درست محاسبه کردیم با هزینه کم پیروز شدیم و هر جا خوب محاسبه نکردیم به فتح نرسیدیم.


چکیده اظهارات رییس جمهوری در این همایش به شرح زیر است:

تأکید بر محاسبه درست برای پیروزی
ما در تمام صحنه‌ها وقتی دقیق با طرف مقابل مواجه می‌شویم، اگر از قدرت خود و دشمن و شرایط منطقه و جهان محاسبه درست نداشته باشیم، به پیروزی نمی‌رسیم. سنت خداوند، سنت ثابت است؛ آنجا که عقل و محاسبه و تدبیر و آینده‌نگری و محاسبه درست قدرت خود و محاسبه دقیق قدرت دشمن پیش رو باشد، خدا هم کمک می‌کند.

برخی داخلی‌ها تعامل‌هراسی می‌کنند
آنها که به ناروا ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و اسلام‌هراسی را مطرح می‌کنند و از طرف دیگر در داخل هم یک عده تعامل‌هراسی را مطرح می‌کنند، باید بدانند که ایران سراسر صلح و پرهیز از جنگ و مداخله در امور دیگران است؛ اسلام سراسرش هدایت و شیعه همه‌اش اخلاق و کرامت انسانی است.

آنچه تعامل‌هراسان می‌گویند
عده‌ای در داخل تعامل‌هراسی می‌کنند و می‌گویند چرا به یک خارجی نزدیک شدید؟ می‌گویند خارجی‌ها الکتریسته خطرناکی دارند، به آنها نزدیک نشوید! یک آقایی می‌گوید هر موقع با خارجی‌ها مذاکره کردیم دچار شکست شدیم. این همه امام و رهبری فریاد زدند خودباوری و اعتماد به نفس؛ این است اعتماد به نفس افرادی که تعامل‌هراسی می‌کنند.

آنها که وقت مذاکره می‌لرزند، جای گرم پیدا کنند
ما در منطق کم نمی‌آوریم؛ ما دیپلمات‌های مجربی داریم. امروز در رأس وزارت امور خارجه افرادی هستند که جزو برترین دیپلمات‌های جهانی هستند و نه فقط منطقه؛ از بس بعضی‌ها هراسان زندگی می‌کنند و چون خودشان اعتماد به نفس ندارد، دیگران را هم این چنین می‌بینند لذا چند مورد از مذاکرات خود را در کتاب هسته‌ای آوردم تا این ترسوها بخوانند. یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.

نرمش قهرمانانه هراسی غلط است
تعامل‌هراسی و مذاکره‌هراسی و مفاهمه‌هراسی غلط است؛ حتی نرمش قهرمانانه هراسی غلط است.

تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه
ایران در سایه استقلال و خودباوری در برابر دیگران می‌ایستد و از منافعش دفاع می‌کند؛ امروز این دولت اهل شعار نیست، اهل عمل است؛ ما شعور می‌خواهیم به جای شعار؛ تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه.

برد – برد؛ برای همه روابط خارجی
تصمیم دولت یازدهم بر تعامل سازنده با دنیاست. شما (سفرا و نمایندگان ایران در خارج) باید اراده ملت ایران را برای سیاسیون و افکار عمومی جهان باز کنید وتوضیح دهید. ما در پی روابط نزدیک‌تر با دنیا هستیم البته از حقوق و منافع و امنیت ملی خود دفاع می‌کنیم و سفرا مدافعان این عرصه هستند. ما تعارف نمی‌کنیم و شعار نمی‌دهیم و دنبال یک روابط صمیمانه و برد - برد نه فقط در روابط هسته‌ای بلکه در تمام روابط‌‌‌مان هستیم.

خط قرمز
خط قرمز ما هیچ چیز جز منافع ملی ما نیست؛ آنجا که منافع ملی بخواهد خدشه‌دار شود خط قرمز ما است.

دیپلمات‌ها، اراده ملت ایران مبنی بر اعتدال را به دنیا برسانند
سفرا دیده‌بانان ما در دنیا هستند. سفرای ما دیده‌بانان خط مقدم‌اند؛ دیپلمات‌های ما نباید در دنیا غافلگیر شوند بلکه باید قبل از حادثه بتوانند حادثه را پیش‌بینی و آن را به مرکز منتقل کنند. دیده‌بانان ما با چشمی بصیر و دقیق و بینا زوایای مختلف را ببینند و تحلیل و گزارش کنند و به دنیا برسانند که اراده این ملت اعتدال و تعامل با جهان است.

برد – باخت، ثابت و باقی نمی‌ماند
ما دنبال برد - باخت نیستیم. چون برد – باخت، ثابت و باقی نمی‌ماند؛ آن که می‌ماند و پایه‌ای برای حرکت بعد می‌شود برد - برد است. در بحث هسته‌ای نیز بنای ما برد - برد است. دنیا بفمهد که هیچ عجله‌ای نداریم، در عین حال تاخیر را هم به نفع کسی نمی‌دانیم.

به هیچ وجه از حقوق مسلم ملت ایران عقب‌نشینی نخواهیم کرد
ما بر مبنای عقل و شرع و فتوای رهبری عزیز، دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم و دنیا بداند ما با جدیت دنبال مذاکره و حل مسایل هستیم و همه بدانند که مذاکره را برای مذاکره نمی پذیریم.
دنیا بداند اراده جدی برای حل و فصل مسایل داریم اما به هیچ عنوان از حقوق مسلم ملت ایران عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

سه قوه در کنار هدایت های رهبری ید واحده هستیم
این دولت، دولتی نیست که بخواهد از حقوق مسلم ملت عقب‌نشینی کند. این دولت بهترین و بالاترین پشتیبانی مردمی و ملی را پشت سر خود دارد و بهترین شرایط را برای تعامل با سایر قوا داراست و امروز سه قوه در کنار هم هستیم و همگی در کنار هدایت‌های رهبری عزیز یک ید واحده هستیم، به هیچ کس اجازه نمی دهیم بین قوا اختلاف ایجاد کرده و خدای ناکرده به رهبری معظم انقلاب توهین کند.

با لبخند و منطق سخن می‌گوییم
به صورت یکپارچه، خودباور، مستقل و دلیرانه ایستاده‌ایم و در عین حال در میدان مذاکره البته با لبخند و منطق سخن می‌گوییم و با کمک پروردگار به پیروزی دست خواهیم یافت.

روان‌سازی روابط‌ اقتصادی از وظایف مهم سفرا است
امروز یکی از مسایل مهم کشور بخش اقتصاد و فناوری است تلاش همه سفرا و نمایندگان کشورمان باید در کنار سایر وظایف‌شان، روان‌سازی روابط اقتصادی‌ کشورمان با جهان باشد.

رابطه با همسایگان و کشورهای منطقه در اولویت نخست دولت قرار دارد

برای این دولت رابطه با همسایگان و کشورهای منطقه در اولویت نخست قرار دارد و در ۱۱ ماه گذشته با بسیاری از همسایگان‌مان روابط نزدیک‌تری ایجاد کرده‌ایم و تنها یکی دو کشور از همسایگان‌مان هستند که امیدواریم آنها هم به جرگه اکثریت بپیوندند. امروز روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و جهان بهتر از گذشته است و جایگاه ایران کاملاً متفاوت شده و چهره واقعی ایران در حال نمایان شدن است.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 126
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    خود مذاکره بنظر من تاریخی است. همین که دو قدرت نابرابر گرد میز بنشینند و حرف بزنند و به حرفهای هم گوش کنند و نیازهای یکدیگر را بفهمند اصولا فصل جدیدی در تاریخ تعامل دولت ملت هاست. امیدوارم بابی شود برای زیست در قرن 21. زیبا مذاکره کردن برکاتش برای تمام دولت ملتها خواهد بود.
    • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      ادب مرد به ز کليد اوست ادبیات فاخر از رئیس جمهور حقوقدان ................ تورم طبق گفته خودتان در جیب مردم باید احساس شودقیمتهای میوه ولبنیات وخودرو که به سرعت جیبمان را تخلیه میکند.در قسمت مسکن ولوازم منزل هم رکود باعث ثبات است نه سیاست اقتصادی
    • عادل IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      در پاسخ به بی نام دوم : عزيزم کنترل تورم به معنای کاهش قيمت محسوب نمی شه اينکه تورم از 40 برسه به 20 کار مهميمه يعنی اينکه کالائی که امسال می خری 1000 تومن سال ديگه بشه 1200 تومن نه اينکه بشه 1400 تومان ومردم مستضعف نبايد توقع داشته باشند که مشکلات 8 سال گذشته شان يک ساله حل بشه عادلانه ترين حالت اينه که تا سال 96 برسيم به شرايط سال 88 .يعنی خرابی های از سال 88 تا 92 را اصلاح کنند هر چقدر هم که بتوانند بهتر کار کار کنند دستشان درد نکنه
    • باقری IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      معنی ومفهوم ترسو وبزدل هم سیاسی شده بخدا . قدیما به اونا که از غرب هراسی داشتند میگفتند ترسو . من یک رزمنده بودم وبدنم تکه تکه است و65ماه در منطقه جنگیدم و لی میترسم دوباره امریکا بیاد و کاپیتالیست را زنده کنه و فرزند من کارکنه وازدسترنج ان به امریکایی حق توحش بدهند . کودتای نوزه و طبس یادم می افته بدنم می لرزه . وقتی میشنوم میخان تاسیسات هسته ای را ببندند ودوباره اورانیوم مورد نیاز را از روسیه بگیریم می ترسم . ایا من ترسو هستم
    • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      بی نام جان این بلاهایی که داری میگی همونی که دوست داری سرمون اورده الان فقط می تونیم کنترلش کنیم
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      بی نام دوم 8 سال خرابی ظرف چند سال درست میشه نه چند ماه....... ولی حرکات مثبت شروع شده.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      116 8
      جناب بي نام دوم شما از آقاي روحاني انتظار شق القمر كردن داريد؟ ايشان طي يك سال بااين وضع ركورد تورمي ، در عرصه اقتصاد باكمك اقتصاد دانان بزرگ كشور توانستند نرخ تورم را از 45 درصد به زير 28 درصد برسانند. در عرصه سياست خارجي بسيار توانا عمل كردند زحمات آقاي ظريف و معاونش آقاي عراقچي را نديديد؟؟؟ انصاف هم خوب چيزي است. كجا مي شود خرابيهاي 8 ساله را يكساله اصلاح كرد ؟؟؟ ما همه ميخواهيم يك شبه قدرتمند بشيم تند و فوري .... اين امكان داره اونهم با وجود سنگ اندازيهاي بسياري كه همه داريم مي بينيم .
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      ویرانه هشت ساله محمود را در یکسال نمی توان درست کرد. شما محمود پرستان چرا واقعا زنده اید؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      آقاي روحاني محكم بايست اين قوم يك سري نادان بي برنامه هستند كه كشور رو به قهقرا مي برند
    • حمید رضا IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      134 8
      بی نام دوم فکر کنم به یک جای گرم نیاز داری و داری می لرزی:
    • بی نام US ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      69 5
      در تایید فرمایشات بی نام14:16:34 : اون هم بدون پول . شما پول دارید و در عرض یک هفته و تنها با پرداخت 1 هزارم بودجه ساخت و سازتون دست به تخریب منزل خود میزنید تا اون رو از نو بسازید و در عوض 18 ماه وقت و 999 برابر پولی که صرف تخریب کردید رو هزینه نوسازی اون میکنید.اونوقت دولت قبل 8 سال وقت و پولی به اندازه کل درامدهای 50 سال قبل از خود رو هزینه خرابی بنای اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی این کشور کرده و کلی بدهی هم برجا گذاشته بعد توقع دارید که دولت جدید بدون پول و در عض یک سال بتونه این خرابیهای پر هزینه رو آباد کنه؟
    • کمیل IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      127 6
      آقای بی نام،هشت سال پیش کجا بودی تا در مورد ادب دولتمردان مثنوی هفتاد من بسرایی،والله خیلی روداری.
    • ایرانی A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      64 6
      جنابی که خودتو باقری معرفی کردی اولا اینجا همه شخصیتا مجازیه و همه میتونن خودشونو هر چیزا اعم از مجروح که شما فرمودی معرفی ثانیا خیلیا خیلی زحمات بیش از این کشیدن واسه این کشور اما دم بر نیاوردن شما هم به عنوان یه دلواپس در جریان باش کاپیتالاسیون مال زمانی بود که50مردم ایران یا بیسواد بودن یا کم سواد یا دلواپس
  • مردم IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    ما به سیاستهای خارجی دولت امیدواریم البته اگر نیروهای محدود داخلی چوب لای چرخشان نکنند.
    • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      ....."خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید".... در شان یک رییس جمهور نیست با این ادبیات صحبت کند. از آقای احمدی نژاد به اندازه کافی حرفای چاله میدونی شنیده بودیم. از آقای روحانی این انتظار نمیرفت.
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      77 3
      نیروهای محدود رو خوندم نیروهای محمود. فکر کنم درست ترش همینه :
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    99 درصد اونها خودشون رو زيادي بزرگ ميدونن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    روحانی متشکریم
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    درود بر تو رئیس جمهور دانا وعاقل پس از 8 سال فاجعه ای که بر سر مملکت آمد. بالاخره به نظر می رسد به سمت عقلانیت و صداقت و درستکاری گام بر می داریم و به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار می کنیم.
  • آریو IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    اصلش خدا پشتیبان شما است.....در ضمن 90 نه 98 درسته
  • رضات A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    من که ازشون راضی هستم..
    • سید A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      شما کی هستی عزیزم؟ بابات کیه؟ مامانت کیه؟ اصلا شناسنامه داری که اظهار نظر میکنی؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      171 2
      در جواب آقایی که اسمشو گذاشته سید: اگر ندونیم ایشون کی هستن لا اقل امثال شما رو این ملت خوب میشناسه. لازم نبود با این ادبیات دوباره خودت رو مجدد معرفی کنی.
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      106 2
      سید جان شما خودت کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حمید IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      73 4
      اولا که عالی گفتن اقای روحانی . بعدشم برام سواله چرا خبر آنلاین نظراتی که توش توهینه رو چاپ میکنه به شرطی برا دلواپسا باشه و نظراتی که با احترام از سمت مردم ایران بیان میشه رو چاپ نمیکنه . دلواپسا به نظر من مردم ایران نیستن چون دارن نابودش میکن اقای سید شما از داعش بدتری واسه ایران . خبر آنلاین چاپ کن لطفا .
    • محمد US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      49 2
      قطعا ایشان یک هموطن هستش وکسی حق تداره به یک هموطن توهین کنه آقای محترم
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      73 2
      آقای سید شما کی هستید؟ از لحن وادبیاتتان بر می اید که احمدی نژادی باشید؟ درست حدس زدم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    درود بر روحانی معتدل
  • علی A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    خدا پشت و پناهتان دکتر روحانی...ننگ بر کسانی باد که جلوی پای شما سنگ اندازی میکنند...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    گفتم که اونایی که منافعشون در خطره هی میلرزن..میلیاردها تومن از تحریم بجیب زدن و بازم کمشونه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    آفرین دکتر لطفا در برابر کاسبان تحریم کوتاه نیا.
  • محمد ج A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    روحانی هم داره به سمت خودبزرگ بینی میره .
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      49 32
      ولي ظاهرا شما خودت مدتهاست تو خود بزرگ بيني گير كردي
    • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      65 31
      آن مردی که ادعای مدیریت جهانی می‌کرد رفته...
  • احمدی نژادی US ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    گه قرار بود مث عربستان نوکر امریکا بشیم که انقلاب نمیکردیم خودشون داشتن واسمون انرژی هسته ی میساختن,اقتصادمونم خوب بود ما واسه چی انقلاب کردیم؟ما رفاه امریکایی نمیخوایم ما جنگ میخوایم ما شربت شهادتمون تموم شده جنگ میخوایم ما پشت خیمه های دشمنیم جنگ غزه نشون داد که پیروزی با مقاومته نه استکبار...مرگ بر امریکا و اسرایئل و اروپا.درود بر کره ی شمالی و روسیه و چین و ایران که جلوی امریکای فاشیست و جهانخوار مقاومت میکنن...میدونم سانسور میکنی اما در ظاهر ادعای دکوکراسی دارین درود بر فارس مرگ بر خبرسانسورلآین حتی از اسمشم میترسین
    • بی نام EU ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      تو دیگه دست داعش رو از پشت بستی بابا
    • آرمان IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      احمدی نژادی یه سوال دارم به نظرت غزه پیروز شد؟؟ چند هزار کشته یعنی پیروزی ؟؟به نظر من جنگ غزه باخت باخت بود . حالا به نظرت برد برد بهتره یا باخت باخت؟؟ تو که به کره شمالی درود میفرستی نمیدونی که اونجا کسی حق نداره اسم خدا رو بیاره و همه باید رهبرشون رو بپرستند...اینه مفهوم انقلاب ما که به کشور دشمن خدا درود بفرستیم؟؟؟؟؟؟؟ سعی کنیم از قوه تفکر و استدلالمون بیشتر بهره ببریم...
    • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      60 27
      بعضی ها خودآزاری دارن. یه چیزی می نویسن که دیگران بهشون منفی بدن. حالا بشمار منفی هاتو
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      42 28
      اي خدا شفا بده خودت....
    • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      43 32
      يه نيگا به پرچمت بنداز معلومه از كجا نون ميخوري
    • ادیب IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      37 23
      زمان این شعار ها گذشته این حرفا برای دهه ی 50 بود از خواب بلند بشید دنیا داره دقیقه به دقیقه پیشرفت میکنه ما کجای کاریم؟؟؟؟ تا کی باید شعار داد
    • یک ایرانی A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      48 23
      میخاستم جوابتو ندم چون حرفات پوچ و بی ارزش بود ولی احمدی نژادی اگه شربت میخای برو داروخونه اونجا بهت میدن..در ثانی میشه بدون جنگ و خونریزی کشور ما بهدفش برسه کشورهای اطراف رو ببین یک روز خوش ندارن.و اینو بدون همه ملت بزرگ ایران در زمان تهدید احتمالی طوفانی هستند سهمگین..فکر نکن فقط خودت نگران کشوری.افکارت مثه اسمته ویرانگر مخرب.متوهم
    • بی نام GB ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      47 28
      همین که اسمت رو احمدی نژادی گذاشتی براحتی می شه تمام افکارت رو خوند. جنگ غزه جنگ نابرابریه که اسرائیل جنایتکار براه انداخته. ولی تویی که مرگ توی دهنه و به یک خبرگزاری مرگ می فرستی و به یکی دیگه درود یادت باشه که با دعای گربه سیاه بارون نمی یاد. دلت هوای جنگ کرده بسم الله برو عراق سوریه و لیبی و ..... .
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      31 26
      اين جدي بود يا شوخي؟
    • ابراهیم/تبریز IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      تو نمخوای اما من میخوام
    • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      8 38
      شما تابلو اینجوری نظر می زاری تا دعوا راه بندازی وگرنه یه آدم عاقل که حتی احمدی نژادی هم باشه اینجوری صحبت نمی کنه . دوما وقتی رهبر حمایت می کنه ما هم حمایت می کنیم .
    • رامین IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      به جهنم شما 5درصدیها جنگ میخواهید داعش هم جنگ میخواهد اگر جنگ میخواهی برو به انهاملحق شو برو خودتومنفجر کن بروبه جایی که مردمش جنگ طلب هستند فقط برو. وتویی که داری مرگ بر برخبرانلاین میدی وازخبرتندرووووووووووو فارس تمجید میکنی شمی وفارسیها وکیهانیها 8سال ایران را به ویرانه ای تبدیل کردید بس نیست چی ازجون ملت میخواهید چرانمیزارید ملت اب خوشی ازگلوش بره پایین به خدا دینمان فرهنگمان همه وهمه اهل صلح طلبی هستند وازجنگ بیزارند .بدبختی که درود برروسیه میگی روسیه نصف سرزمین عزیزمان ایران راجداکرده ....خبرخواهشا منتشرکن
    • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      67 32
      شربت شهادت در عراق مقابل داعش غزه و لبنان و سوریه موجود هست مردش هستی بفرما کره شمالی و چین و روسیه نظامهای فاشیست و دیکتاتوری برایت غایت آرزوست
    • محمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      میگما، خواستی شعار بدی بده ولی لااقل با فیلت.ر ش.کن نیا که بغل اسمت پرچم آمریکا بخوره
    • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      50 27
      برادر فازت چیه تو ؟ شبها شام سنگین نخور.
    • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      46 32
      درسته قرار بود نوکر آمریکا نشیم ولی قرار هم نبود که نوکر روسیه و چین باشیم.که هر چی گفتند بگیم چشم.حداقل اگر یک زمانی به قول شما البته نوکر آمریکا بودیم نمیگویم در تمام دنیا حداقل در منطقه همه از ما حساب میبردند.و جرات نداشتند حرف بزنند.ولی الان چی .امارات کشوری که صفحات تاریخش به یک قرن نرسیده برای ما دارد شاخ و شونه میکشه.عربستان بحرین .همه دنیا بغیر از چین و روسیه و کره شمالی و حزب الله لبنان با ما مشکل دارند
    • محمد GB ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      28 33
      کاسبان تحریم
    • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      38 35
      آقای احمدی نژادی، ما مردم ایران صلح می خواهیم. ما برای همه جهان صلح می خواهیم. اگر حضور جانباز موجی در برنامه ماه عسل را ندیدی که می گفت حتی برای دشمنان هم جنگ نمی خواهم برو نگاه کن. یک ایرانی صلح طلب است. 400 سال است که به هیچ کشوری تجاوز نکرده ایم. کجای شیعه آمده است که جنگ کنید؟ ما شیعه امام حسین ایم. ذلت نمی پذیریم ولی برای جنگ هم جایی نمی رویم.
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      17 32
      داداش تو اصلا میدونی فاشیست چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کامی DE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      42 36
      احمدی نژادی ؟؟؟ حسابی به کامنتت شما خندیدم، ایرانی که نیستی فکر طالبانی و خوی جنگ ستیزی الکی مثل اربابات در ایران خریدار نداره. ایرانیها در طول تاریخ مردمی با شخصیت، با کلاس، با تمدن و صلح طلب بوده اند. کامنت شما سراسر از اهانت به شعور و فهم هر ایرانی فهیم است.
    • کامی DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      24 38
      رامین جان عصبانی نشو این کامنت مشکوکه میخواد اختلاف و دشمنی تو ایرانیا بندازه، ایرانیان مردمی هوشمند هستن که براحتی گول نمیخورند. اگه دقت کنی از ادبیاتی استفاده شده که هیچ ایرانی از آن استفاده نمیکنه مگر منافقین، و دشمنان قسم خورده ایران
    • بی نام ES ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      31 16
      واسه این یه بلیط بگیرید برفرستید کردستان عراق با داعش بجنگه...
    • ابراهیم/تبریز IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      11 9
      البته منظورم از خواستن، رفاه آمریکایی هستش نه جنگ
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
      1 0
      اقا ارمان برو سرچ کن:اعتراف صهیونیست ها به شکست در جنگ غزه
    • ایرانی US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
      0 0
      آهان قراره دست به سینه روسها باشیم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    دشمن دشمن روحاني هم دشمن دشمن ميکند
  • سعید IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    سلام آقای روحانی، خوشمان آمد. کاش در مورد حقوق مدنی و آزادی های سیاسی و حق منتقد نیز همین قدر یا حداقل نصف این صریح باشید.
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    روحانی مچکریم نگذاراین تندروها وکاسبان تحریم تورو ناامید کنند.................
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    روحانی دوست داریممممممممممممممم
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    آيا واقعا اين جمله از روحانی است: "هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید." به ادبيات احمدی نژادی ها می ماند
    • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      41 7
      با هر کسی باید با ادبیات خودش صحبت کرد
    • پاسخ بی نام US ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      40 7
      اتفاقا بدم نیست گاهی لازمه مثل خودشون باهاشون حرف زد
    • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      35 8
      این جمله در جواب کسی است که با ادبیات بسیار زشتی مذاکرات را زیر سوال برد
    • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      31 9
      بین احمدی نژاد وروحانی خیلی فاصله هستش عزیزم چون احمدی نژاد حق 20 میلیون جوون که حالا بیکارن یا توشغل های کاذب هستند روبا اوردن اتوبوسی فک وفامیلاشون خورده..............
    • سجاد A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      33 5
      خب با هر کسی باید به اندازه ی شعورش حرف زد . آقای روحانی تا حالا مراعات میکردن بلکه جنجالی پیش نیاید ولی وقتی طرف مقابل این مراعات رو به پای ناتوانی در پاسخ فرض میکنه و حملاتش رو شدید تر میکنه باید هم روحانی محکم وایسه
    • زمان IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      28 9
      من خودم خیلی به ادب و ادبیات اهمیت می دهم ولی این جمله رئیس جمهور خیلی عالی بود، راست می گویند، اگر می لرزید، خوب بروید یک جای گرم، ترسوها. مرسی از آقای روحانی
  • مهدی A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    8 35
    اقای روحانی عزیز احمدی نژاد هم اینطور حرف می زد . من به شما رای دادم چون احمدی نژاد حتی بلد نبود حرف بزند از شما انتظار سعه صدر بشتری دارم
  • مهرک A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    33 8
    دمت گرم روحانی جان
  • اکبر A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    26 8
    درودبر روحانی عزیز وشجاع
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    3 27
    عصبانی شدن نشانه شکست است. هر کی عصبانی بشه یعنی از داخل خرد شده. البته عصبانیت عامدانه هم هست که قابل کنترل است. اما این شکل صحبت کردن فقط آتو به دست مخالفانی می دهد که قرار است بروند به جهنم
  • ایمان A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    3 15
    درود بر اجمدی نژاد و روحانی که با مخالفان داخلی خودشان با زبان خودشان سخن می گویند. کی این ملت از دست "سازمان ویژه ی خانوادگی" و "دواپسی کاسبان تحریم " خلاص میشند؟ اگر این ملت در صحنه نباشد و پشت روحانی را خالی کند،افراطی های داخل با همسویی افراطیون طرفدار اسرائیل در آمریکا برنده ی بازی می شوند و ایران را به ورشکستگی و جنگ و نابودی می کشانند.
  • احمد A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    5 14
    رئیس جمهور مجترم جناب آقای روحانی شما به عنوان نماینده ی من و تمام کسانی که به شما رای دادیم حق ندارید با مخالفین اینگونه صحبت کنید. ما از شما منش دکتر محمد خاتمی را انتظار داریم نه منش دیگرانی که هشت سال این مملکت را تبدیل به یک منجلاب اقتصادی و سیاسی و فرهنیگی تبدیل کردند. هر چند که می دانم پیشه کردن صبر در برابر یاوه گویی های برخی از افراد و اشخاص بسیار سخت است ولی ما از شما به عنوان یک عالم دینی انتظار داریم که بر اساس آیه شریفه «و جادلهم بالتی هی احسن» با مخالفین سخن بگویید .
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    16 3
    بگذارید یه بارهم که شده روحانی مثل احمدی نژاد صحبت کنه چه اشکالی داره .گرچه اطمینان دارم هدف روحانی برخلاف دولتهای دو دوره قبل فقط وفقط پیشرفت وارتقای وضعیت اقتصاد کشور وبهبود معیشت مردمه نه اجرای سیاستهای پوپولیستی وعوامگرایانه به هر قیمتی حتی از دست رفتن بسیاری از سرمایه ها وذخایر این کشور.درود بر روحانی عزیز بدان ما مردم ایران همیشه ازتو حمایت می کنیم.
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    31 6
    واکنش‌های روحانی هوشمندانه است.
  • صادق IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    24 3
    حرف دل مردم رو زدید تمام مردم می خواهد که این تندرو ها چوب لای چرخ دولت نکنند " میلرزید به جهنم برید جایی که گرم شوید "
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    25 2
    اكثر نمايندگان مجلس هم جزو اين لرزندگانند
  • محسن A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    16 2
    من آقای رییس جمهور روحانی رو با ادبیات دلنشینی که همیشه داشتن بیشتر دوست دارم ودلم نمیخواد ایشون مثل سلف خودشون باشن. هرچند میدونم خیلی عصبانی هستند و بهشون هم حق میدم.
  • مصطفی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    10 5
    چی شد چرا اینقدر عصبانی شدی اقای رییس جمهور
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    16 3
    جسارت وشجاعت درگفتارازنشانه هاي بارز ازادمردان دربطن تاريخ خصوصا تاريخ ايران عزيز است
  • ميثم IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    20 3
    فدايي داري حسن آقا ، تنت سلامت ماشالااااا
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    1 10
    داشتم با خودم فکر می کردم علت آوای خوش نی از این بابت است که از درون تهی است. چوب خشک تنها از طریق لرزیدن قادر به تولید آواست.
  • بسیجی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    ما فقط دلواپسیم بازی برد بردتون،برد باخت نشه به سود شیطان بزرگ
    • همت A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      27 3
      شما دلواپس خودت باش عزیزم اونایی که باید دلواپس باشن خیلی از من و شما بزرگترن و دلواپسیشونم خیلی عاقلانه تر و سنجیده تره
    • رضا ایرانی A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      30 11
      کاش شما دلواپس چیزهای مهم تری مثل غارت اقتصاد کشور،سونامی سرطان،بی ارزشی جون هموطنان و....که همه نتایج اقدامات هشت ساله دولت مورد نظرتون بود هم میشدی برادر..کاش
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    23 5
    متاسفانه یا خوشبختانه این نوع ادبیات بسیار به موقع ، به جا و لازم بود. در کل ، دمتون گرم .
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    13 3
    آقای روحانی مردم در مذاکرات به دنبال نتیجه مثبت هستند.به نظر من نباید وقت تلف کرد . ما باید به سرعت عقب ماندگی دهه 80 رو جبران کنیم . مردم هم خوب می فهمند و هم خوب درک میکنند. این مردم همانهایی هستند که یک وجب از خاک کشورشون رو تا آخرین قطره خون حفظ می کنند. بهانه ای برای توضیح عقب ماندگی کشور به آیندگان نداریم . به جلو حرکت کنید . بدون ترس . بدون واهمه . موفق باشید .
  • ایرانی A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    درود بر رییس جمهور محبوب و با تدبیر...ملت با شماست ...انشاا... در انتخابات آتی پاسخ لرزندگان را میدهیم.
  • مصطفی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    اون زمان که بدترین توهین ها نثار دولت میشه هیچکی به ادبیات مخالفین کاری نداره,با یه کلمه "به جهنم" روحانی بی ادب شد واقعا ملت عجیبی هستیم
    • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
      0 0
      دمت گرم گل گفتی امیدوارم خبـــــــــرآنلاین این کامنت بسیار خوب و صحیح رو به صورت یه خبر و پرسش مطرح کنه
  • مهدی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    از شنیدن این لحن رییس جمهور متعجب شدم ...
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      25 3
      ولی من خیلی وقت بود منتظرش بودم.
  • جنگجو IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    7 46
    فقط همین
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    روحانی طرفدارتم بهت رای دادم هنوزم قبولت دارم زیااااد ... اما این جمله ات جالب نبود
    • بی نام ES ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
      21 14
      مخصوصاً این جمله ی «خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید» اصلاً جالب نبود.
  • قول سدید A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    8 6
    ما سخن را ننگریم و قال را ما عمل را بنگریم و حال را
  • انسان IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    13 5
    خوب بود.
  • مصطفی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    12 34
    از یک حقوقدان اینجور صحبت کردن خیلی بعیده ...
  • شهرام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    12 19
    به به چقدر مودبانه صحبت کردن بعد به دیگران میگن اقتدار گرا دیکتاتور همین دیکتاتور و اقتدار گراهایی که میگید یکبار تو اون 8 سال اینطوری با منتقدانش صحبت نکردن واقعا متاسفم
  • جوابیه به سید A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    8 6
    کافر همه را به کیش خود پندارد .
  • بی نام EU ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    21 8
    این همه از اون اول کیهان و نماینده های پایداری و عوام و خواص به دولت با انوع الفاظ تاختن ولی رئیس جمهور چیزی نگفت یه بار گفت به جهنم که خیلی هم خوب کرد گفت حالا بی ادب شد؟
  • الف A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    19 9
    واقعا گل گفتی. تندروها میخوان مردم نا امید بشن و دولت رو رها کنن. آقای روحانی به فکر رسانه مردمی و ملی باش رسانه ملی دیگه رسانه تندرروها شده
  • ناشکفته IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    12 17
    سلام خدمت رييس جمهورمنتخب ملت , کسى که بگه ما مي لرزيم , خوب معلومه که مرد ميدون نيست. اما اگه با استدلال بگه که مذاکرات راهي بى نتيجه است , شما حق نداريد خودرأى باشيد , ما دنبال صلحيم اما با اهلش , آمريکا گرگ دوران هاست , تکيه کنى بهش خودتو هلاک بدون , ما مسلمونيم اگه به فريادمسلمونها نرسيم, مسلموننيستيم , رييس جمهور ما ملتى يکپارچه بايد باشيم اما با اين لحن بچه گانه دارى خيلى هارو از خودت دور مى کنى , سياست خنده اگر مفيد بود خبرم کن تا از تعجب بميرم, بارهبر باش نه در مقابل, از خدا مي خوام امور به دستت درست بشه چون مردم دارن رو به مادي گرايى ميرن يعنى از دين فاصله مى گيرن , از طرف ناشکفته
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    26 18
    سلام آقای روحانی مشکرم
  • شاکر A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    20 11
    و مطمئنا تحکم نتیجه بهتری از سکوت در مقابل منافع طلبان خواهد داشت ، موفق باشی روحانی
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    21 9
    اهایی اهایی اونهایی که ناراحت هستند برین هواپیمای اقای احمدی نزاد را سوارشین برین هالی دیه
  • حقوقدان IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    30 20
    آقای رییس جمهور امروز روحم رو با این جملات شاد کردی خدا خیرت بده .توی تمام مسائل کشور همین قدر قاطع موضع بگیرید
  • هاشم IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    39 17
    این ادبیات محکمه گاهی لازمه تا دلواپس ها حساب کار دستشون بیاد
  • روح اله IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    16 28
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • امیرحسین IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    20 23
    ای کاش روحانی مشخص میکرد که دقیقا روی صحبتاش با چه اشخاص یا جریان هاییِ الان انگار به تمام منتقدانش چه دلسوز و چه غیر دلسوز گفته برید به جهنم این همان شخصی بود که زمان انتخابات گفت اختلاف نظر و عقیده برای کشور رحمتِ
  • بی نام FI ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    21 27
    من نمیدونم چرا انتقادا در مورد هسته ایی کم شده آقای رییس جمهور با حرفاش دوباره تنور رو روشنتر میکنه. خداوکیلی صبر احمدی نژاد زیاد بود.این عصبانیت چیه .یاد حرف آقای رضایی در مناظره میوفتم
  • محمد A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    52 15
    درود بر روحانی . موفق و موید باشی . ملت پشتیبان شماست . زنده باد ظریف . زنده باد امید . تدبیر . اعندال عقلانیت.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    15 37
    حدس میزنم به این نتیجه رسیده به این مذاکرات موفقیت آمیز نخواهد بود و عصبانی شده. میخواد خوشتون بیاد میخواد بدتون بیاد. فقط بدونید اگه به نتیجه نرسه شمایی که منفی داده اید اشتباه قضاوت کرده اید.
  • قاصدک IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 4
    چرا اینقدر عصبانیه ایشون؟ اعتدال که با جیغ و فحاشی در ادبیات مردم ایران زمین جایی نداره...چند وقته که کسی به مذاکرات کاری نداره خودتون میرین اونا زیاده خواهی دارن به دیوار میخورین برمی گردین چرا واقعیت را نمی گید
  • غیاثی A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    5 3
    این برخورد جناب روحانی حالت منفعلانه ایشان می باشد جنابعالی دومین مقام کشور بعد از مقام معظم رهبری هستید و برخود شما باید مصداق آیه قرآن قولو للناس حسنابا نیکوئی با مردم سخن بگوئیدما باید تکیه و اعتمادمان به خداوند تبارک و تعالی بیشتر از هر کس و هر چیزی باشد.
  • امیر A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    5 5
    درود بر روحانی شجاع.روحانی مچکریم
  • حمید IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 2
    خیلی خوشحالیم حداقل برای یکبارهم که شده گفتارولحن رییس جمهوربعنوان شخص اول دولت حاکی ازاقتدارجایگاه ریاست جمهوری یک کشوربودلذارییس جمهوری که اقتداری ازخودنشان ندهدیک لقمه اش میکنن
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 10
    چرا نمیگی گفته برید به جهنم.خدایی ادب مرد به ز دولت اوست
  • bas IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام. از خبر آنلاین بسیار بسیار سپاسگزارم که تمام نظرات هموطنان را بدون کم و کاست درج می نماید . خداوند حامیه شما و مدیرانتان باد . امیدوارم خبرگزاری هایی همچون فارس و ... درس بگیرند و چنین عمل نمایند . با تشکر از زحمات شما بزرگان
  • بی نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    واقعا دلم خنک شد خیلی می لرزند و دلواپس هستن برن بدهی بانکیشون را بدن
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    1 0
    گروه های دلواپس مثل اینکه تیتر روزنامه ها رو نخو ندین .محمود احمدی نژاد رفت.
  • سام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    درودبرروحانی