خانه ملت نوشت:

نماینده مردم شهر کرد با اشاره به تجمع اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان مقابل نهاد ریاست‌جمهوری، گفت: احداث تونل گلاب برای انتقال آب غیر قانونی است و قانونگذار باید نماد تمکین به قانون باشند نه آنکه با تحصن و یک اقدام غیر قانونی از یک اقدام غیر قانونی دیگر که حفر تونل برای انتقال آب است دفاع کنند.
سید سعید زمانیان با بیان اینکه تحصن برخی از نمایندگان مقابل ریاست جمهوری اقدام صحیحی نیست گفت: هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست اما با حفر تونل، فاجعه زیست محیطی رخ می دهد و مهمترین دلیل انتقاد ما نیزاز بین رفتن زمین‌های کشاورزی، تشنگی و فرسایش خاک است.

او گفت: دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو برای متوقف کردن تونل انتقال آب گلاب 2 بسیار ارزشمند بود و مانع از انجام کاری غیر قانونی و فاجعه شد و تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است.

او با طرح این سوال که آیا طرحی که هیچ گونه مطالعات زیست محیطی ندارد چگونه می تواند مجوز احداث و ساخت بگیرد؟ گفت: طرح احداث تونل گلاب 2 هیچ گونه مطالعات زیست محیطی، تخصیص اعتبارات کشوری، مصوبه هیئت دولت، مصوبه شورای عالی آب و مجوز قانونی ۲۱۵ را ندارد و یک تخلف محسوس و آشکار است.

او ادامه داد: مگر می شود برخی استان های برخوردار قوانین اجرایی نظام را زیر پا بگذارند و دولت ها را در راستای مصالح و خواسته های نامشروع و منفعت طلبانه خود همراه کنند. به طور قطع این گونه رفتارها در شان مسئولین در یک نظام جامعه اسلامی نیست.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    27 8
    به آ ن نماینده محترم بفرمائید بیش از 80مددجویان کمیته امداد اصفهان متعلق به مهاجرینی است که از استان چهارمحال بختیاری تشریف آورده اند این را اسمش را چی می گذارید .بیشترین درآمد مملکت از اصفهان حاصل میشود که صرف همه استانها می شود این قانونیه؟ نمایمده محترم
  • علیرضا IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    10 23
    از کی تاحالا در امد اصفهان از مناطق نفتخیز بیشتر شده؟ فاجعه زیست محیطی ناشی از انتفال اب از سرچشمه های کارون با هیچ چیزی جبران نمیشود تحصن نمایندگان اصفهان نشانه خودخواهی و بیفکری انهاست بیفکری که موجب میشود که مناطق زیادی از استان خوزستان شبیه مناطق اطراف دریاچه هامون بشود. ضمن اینکه کشاورزی این نواحی هم نابود خواهد شد
  • سارینا RO ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    1 17
    با سلام علی آقای محترم ، اولا اقتصاد مملکت بر پایه فروش نفته،که همه میدونن عمده منابع تولید و ذخیره نفت درخوزستان قرار داره و بودجه مملکت وابستگی شدیدی به درآمدهای نفتی داره ،پس در واقع نون اصفهانیهای عزیز از خوزستانیهای غیوره. دوما،80نفر مددجو، رقم ناچیزیه و درآمد کمیته امداد،خیریه بوده و شما اجازه منت گذاشتن ندارید.درضمن اگر این 80 مددجو نبودند آیا مشکل فقر اصفهان حل میشد؟؟؟ سوما،آب کارون طی دو پروژه در حال انتقال از سرچشمه رود به اصفهان هست،اونقدری که خود خوزستان و چهارمحال بختیاری به خشکسالی و بی آبی رسیدن.اگه شما بلد نبودین زاینده رود رو نگه دارید تقاصش رو بقیه باید پس بدن؟؟؟؟ از رییس جمهور محترم بابت درایت شون متشکریم
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    2 20
    اصفهانی ها خیلی ادعا دارنداگه خوزستان نباشه اصفهان جزیه مشت آثارباستانی چیزی نیست.
  • مهران RO ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    1 8
    زاینده رود رو خشکوندن کافی نبود حالا میخوان کارون رو هم بخشکونن
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    14 2
    خبرآنلاین خیلی تابلوئه که با اصفهان دشمنی داری و همه نظرات رو یکطرفه علیه اصفهان میذاری و جواب اصفهانی ها رو سانسور میکنی. مطمئن باش رسوا خواهید شد.
  • آیدین RO ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    3 7
    مگه جوابی هم دارین که بدین اصفهانیها؟؟؟؟؟؟؟؟
  • هورتاش RO ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    3 0
    حتما جواب هاتون منطقی نبوده ،گرامی