۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

خبرگزاری تسنیم نوشت:

در ادامه درگیری‌های میان طاهر القادری و دولت پاکستان، طرفداران وی ۱۸ نیروی پلیس پاکستان را به گروگان گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه درگیری‌های میان طاهر القادری و دولت پاکستان، طرفداران حزب «تحریک عوامی» 18 نیروی پلیس پاکستان را به گروگان گرفتند.

در همین حال تعدادی نیروی پلیس پاکستان نیز در درگیری با کارگران حزب «تحریک عوامی» زخمی شدند که در ادامه این درگیری ها، 3 پلیس توسط این افراد به گروگان گرفته شد.

کارمندان حزب «تحریک عوامی» اعلام کرده‌اند: پلیس‌های بیشتری را به گروگان خواهند گرفت و در قبال آزاد کردن همکاران دستگیر شده‌شان، این پلیس‌ها را آزاد خواهند کرد.

همچنین در پی درگیری در شهرستان «دادن خان جهلم» کارگران حزب «تحریک عوامی» 15 پلیس این شهر را به گروگان گرفتند.

کارگران این حزب پس از برداشتن موانعی که برای محدود کردن حرکت آن‌ها نصب شده بود، این پلیس‌ها را به گروگان گرفتند، پلیس نیز در این درگیری از گاز اشک‌آور استفاده کرد که باعث بیهوش شدن چندین تن از تظاهرات کننده‌ها شد.

همچنین یک کارمند حزب «تحریک عوامی» پاکستان در جریان درگیری بین اعضای سازمان‌های مجری قانون در «بهکر» ولایت «پنجاب» پس از مجروح و تسلیم شدن به نیروهای پلیس در راه انتقال به بیمارستان «نیشتارمولتان» جان خود را از دست داد.

در همین حال طاهرالقادری در تماس تلفنی با رسانه‌های پاکستان اعلام کرد: من از مردم خواستم که خیابان‌ها را برای براندازی حکومت نواز شریف اشغال کنند.

یک پاسگاه پلیس نیز در جریان این درگیری‌ها در «خوشاب» به آتش کشیده شد و اموال دولت در «سرگودا» توسط متعرضین به غارت رفت.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =