ایرنا نوشت:

 شیخ تکفیری فراری «احمد الاسیر» گفت: صهیونیستها برای ما بهتر از حزب الله هستند و رییس حزب جریان المستقبل از آنها که از درون اهل سنت با ما در عرسال ، طرابلس و عبرا می جنگد ، خطرناکتر است.

به گزارش  روزنامه کویتی « الانباء» ، الاسیر که از زمان حادثه « عبرا» فراری و مخفیانه زندگی می کند، در نوشته ای که در توئیتر منتشر شد، ادعا کرده است که « حزب الله لبنان تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت « سعد حریری» رییس حزب جریان المستقبل و نخست وزیر اسبق لبنان بکار گرفته است». وی همچنین ادعا کرده است که « حزب الله هیچ شخصی را بهتر از سعد حریری برای مبارزه با سنی ها نمی یابد». سعد حریری دیروز (جمعه) و بعداز سه سال و 4 ماه ترک وطن به لبنان بازگشت.

روزنامه کویتی نوشته است که الاسیر بطور عمدی در منطقه « حطین» داخل اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان حضور یافت تا توجه مردم و رسانه ها را به خود جلب کند.

الانباء نوشت که شیخ الاسیر یک تندرو تکفیری با نام « ابومحجن» از اعضای سازمان القاعده را همراهی می کند.

شیخ احمد الاسیر بیش از یک سال قبل از شهر صیدا در جنوب لبنان و بعداز معرکه موسوم به « عبرا» فرار کرد و همچنان در مخفیگاه بسر می برد.

در این معرکه که بین نیروهای تروریستی تکفیری وابسته به او و ارتش لبنان در منطقه ای به نام عبرا در نزدیکی شهر صیدا رخ داد، حدود20 افسر و سرباز ارتش لبنان کشته شدند و یازده تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند.

در این درگیری همچنین بیش از یکصد نیروی ارتش لبنان و شهروند غیرنظامی و بیش از 50 عنصر تروریست مسلح عضو گروه های تکفیری تحت رهبری الاسیر زخمی شدند.

در پایان این درگیری حدود 180 تن بازداشت شدند که بتدریج برخی از آنها آزاد شدند اما الاسیر به همراه رفیقش و خواننده لبنانی « فضل عبدالرحمن شمندر» معروف به « فضل شاکر» متواری شدند.

« ریاض ابوغیدا» قاضی نظامی لبنان اخیرا با صدور کیفرخواست، احمد الاسیر و فضل شاکر را به همراه 55 تن دیگر به اتهام جنایات تروریستی به اعدام محکوم و برای 19 تن دیگر درخواست زندان کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلمان A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    12 3
    راس میگی برای شما تکفیری پست اسراییل بهتره چون مثل شما وحشین نه افراد پاک وبایمانی مثل سید حسن نصر الله و یارانش
  • رنجبر IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    1 0
    عکس کشته شدن این شیاد را هم در اینترنت انداختند . این ها هنرپیشه هالیودی هستند .از خودشان عکس کشته شده میگذارند بلکه از تحت تعقیب شدن در امان باشند.از غضب خدا چگونه میگریزند .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    9 0
    خدا لعنت کند الاسیری وحامیانش را وعمر طولانی دهد حسن نصراله رازنده باد حزبالله وزنده باد حسن نصراله