فارس نوشت:

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره دیدار این جبهه با ناطق نوری گفت: به عنوان ملاقات سیاسی در حال حاضر برنامه‌ای نداریم اما ممکن است بعدا برای انسجام و تعامل، زمانی مشخص شود و موضوع آن مطرح است.

کمال‌الدین سجادی، درباره زمان همایش این جبهه اظهار داشت: ما هنوز در حال بحث درباره چگونگی برنامه‌های این همایش هستیم و زمان قطعی آن مشخص نشده است اما در راستای کار تشکیلاتی خود چنین همایشی برگزار خواهد شد.

سجادی با بیان اینکه در جلسه اخیر شورای مرکزی کلیات مباحث پیرامون ملاقات‌ها مورد بحث قرار گرفت افزود: قرار براین شد که ما با سایر اصولگرایان در جهت همگرایی بیشتر ملاقات و مذاکراتی داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پیروان احصا احزاب و تشکل‌‌های فعال اصولگرا را از برنامه‌های این جبهه برشمرد و گفت: با توجه به نیاز اصولگرایان برای برخورداری از انسجام، ما در راستای همگرایی بیشتر این جلسات را ترتیب خواهیم داد.

وی با تاکید براینکه ما با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین دیدار می‌کنیم یادآور شد: هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

سجادی در خصوص دیدار جبهه پیروان با ناطق نوری نیز گفت: هنوز چگونگی ملاقات با حجت‌الاسلام ناطق نوری مشخص نشده است اما در مناسبات مختلف یا حاشیه سخنرانی‌ها این دیدارها انجام می‌شود لذا به عنوان ملاقات سیاسی در حال حاضر برنامه‌ای نداریم اما ممکن است بعدا برای انسجام و تعامل، زمانی مشخص شود و موضوع آن مطرح است.

همچنین محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان نیز از ادامه دیدارهای هیات رئیسه با شورای مرکزی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خبر داد و گفت: ما چند تشکل باقی‌مانده را احصا کردیم و یکی از دوستان شورای مرکزی مسئول قطعی کردن تاریخ دیدارها شد.

وی افزود: پس از اتمام دور اول این دیدارها مباحث را جمع‌بندی می‌کنیم و این رویکرد ادامه خواهد داشت.

 

2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =