شرکت بین المللی "World Play" نیز اخیرا در گزارشی اعلام کرد: ثروتمندان عرب طی سال 2013 میلیونها دلار در کشورهای اروپایی خرج کرده اند و این میزان در سال 2014 با 25 درصد افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین ، خبرگزاری مهر در گزارشی سرگرمی اعراب با این خودروها را بی ارتباط با غزه نمی داند و می گوید:  «شاید برای خیلی از مردم این سوال مطرح شده باشد که واقعا سکوت اعراب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه چه دلیلی می تواند داشته باشد، آیا آنها در این مسئله سیاست خاصی را دنبال می کنند و یا اینکه گرفتار مسائل دیگری شده اند؟!»

«این روزها سکوت و عدم تحرک کشورهای عربی در قبال جنایات آشکار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، به یکی از آزاردهنده‌ترین موضوعات روز خاورمیانه به ویژه وجدان‌های بیدار تبدیل شده است.»

مهر در ادامه گزارش خود نوشته است : «برخی معتقدند اعراب آنقدر در مشکلات داخلی خود گرفتار شده اند که دیگر مسئله فلسطین را از اولویت‌های اصلی خود خارج کرده اند.»

و در آخر به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشته است :  خیابان‌های انگلیس به ویژه لندن طی روزهای اخیر به جولانگاه خودروهای گران‌قیمت تبدیل شده به صورتی که شهروندان انگلیسی از کاهش شدید مکان برای پارک خودروهای خود شکایت می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: زنان و مردان ثروتمند عرب با یک هدف اصلی به انگلیس سفر می کنند که در واقع "خرج کردن پولهای هنگفت" برای خریدن آخرین تجهیزات و وسایل روز دنیا است.

شرکت بین المللی "World Play" نیز اخیرا در گزارشی اعلام کرد: ثروتمندان عرب طی سال 2013 میلیونها دلار در کشورهای اروپایی خرج کرده اند و این میزان در سال 2014 با 25 درصد افزایش روبرو خواهد شد.

روزنامه دیلی میل در ادامه به برخی خودروهای گردشگران عرب در انگلیس اشاره که خیابانهای لندن را پر کرده است. "رنج روور" و "بی ام دبلیو" دو خودروی بسیار مورد توجه اعراب بوده که بیشتر خریداران آن از کشورهای عربستان سعودی، امارات و قطر بوده اند.

اخیرا نیز یک فرد ثروتمند عرب که ملیت وی اعلام نشده یک دستگاه خودروی رنج روور خریداری کرده است که در ساخت آن از مقادیر زیادی طلا به ارزش 150 هزار پوند استفاده شده است.

یکی از مسئولان شهری در لندن نیز در این باره اظهار داشت: ما با توجه به قوانین خود بهترین امکانات و شرایط را برای خریداران خارجی بدون در نظر گرفتن ملیت آنها فراهم کرده ایم.

«در اینجا می توان نگاهی به برخی خودروهای اعراب در خیابانهای لندن انداخت که به نظر می رسد درون آنها هیچ خبری از جنگ در غزه منتشر نمی شود.»

52261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 1
    ایشالا که چرخش واسشون نچرخه
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    1 0
    شیر فروشها و دلار فروشها متعلق به انهاست
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    2 0
    اينها خودروي اعراب نيست در خيابان پارك هستند كافيست به پلاك مازراتي توجه كنيد جي تي اس ايران پرچم كشورمون بالاست
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 1
    بابا این خبر رو که 2 روز پیش توی تابناک گذاشته بود
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    1 0
    جای خودروهای لوکس با پلاک ایران در کشورهای اروپایی خالیه .. ناسلامتی ما هم کشور نفت خیز و ثروتمند هستیم.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    1 0
    عجب پلاک های رندی هم دارند.