ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش گفت: چاره‌ای برای مشکلات آموزش و پرورش جز توسعه مشارکت‌ها در بخش‌های مختلف و بکارگیری بخش خصوصی نداریم.

علی اصغر فانی در گردهمایی مشترک معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، با عنوان اینکه توسعه مشارکت‌ها در بخش‌های مختلف از پنج سیاست اصلی این وزارتخانه است، گفت: به عنوان مثال بعضی از مسئولین با توسعه مدارس غیردولتی موافق نیستند، ولی ما سعی بر این داریم تا چنین نگرشی را تغییر دهیم؛ چراکه جز توسعه مشارکت‌ها و به کارگیری بخش خصوص چاره‌ای دیگر نداریم.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش در حال حاضر حداقل 5000 میلیارد تومان کسری اعتبارات دارد، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که روش مدیریت در آموزش و پرورش باید تغییر یابد و اگر این مشکلات اصلاح شود شاهد تعارضات کمتری نیز در این مجموعه خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه بودجه کل کشور در سال 93، 11 درصد افزایش یافت، ادامه داد: خوشبختانه ما امسال شاهد افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش بودیم که این نشان ازعنایت دولت تدبیر و امید به مسایل آموزش و پرورش بوده و امید است که شاهد اتفاق‌های بهتری در این وزارتخانه باشیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 1
    مدیریت پایین دست افتضاست وقتی 30 درصد کارمندان شما هیچ کارآیی ندارند و فقط حقوق بی مورد دریافت می کنند و همان بیکاران بیشترین اضافه کار پاداش و ... دریافت می نمایند وزارت شما کسر بوجه نداشته باشد و وزارت نفت کسر بودجه داشته باشد .