خانه ملت نوشت:

کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس، با بیان اینکه سفارت انگلیس در تهران به زودی بازگشایی می‌شود، گفت: همچنین همه بخش‌های سفارت ایران در انگلیس در آینده‌ای نزدیک فعال می‌شود.

محمدحسن حبیب‌الله‌زاده با اشاره به روند مذاکرات میان ایران و انگلیس برای بازگشایی سفارت این کشور در ایران، گفت: هم‌اکنون مذاکرات برای بازگشایی کامل سفارتخانه‌های دو کشور در حال انجام است تا در آینده‌ای نزدیک این کار صورت بگیرد.

او گفت: بازگشایی این سفارتخانه در چارچوب دیپلمایتک در حال انجام است و بازگشایی سفارت انگلیس در آینده‌ای نزدیک بعد از مذاکرات انجام می شود.

کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس، با اشاره به بازگشایی بخش کنسولی سفارت ایران در انگلیس در اسفند ماه سال گذشته، گفت:‌ هم‌اکنون سفارت در حال ارائه خدمات کنسولی به هموطنان است و به زودی سایر بخش‌های سفارتخانه نیز فعال می شود.

مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای طرح قطع روابط با انگلیس را به تصویب رساند و هم‌اکنون سطح روابط ایران و انگلیس در سطح کاردار غیر مقیم است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    5 40
    خداکنه هیچوقت بازنشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    6 41
    خیلی جالبه ، اعراب و اسراییل و ترکیه با هدایت انگلیس دارند منطقه را به آشوب میکشانند و سنگر به سنگر با چنگال تیز به سمت ایران پیشروی میکنند و آرزویی جز تکه تکه کردن کشور ایران ندارند ، آنوقت قرار است که دوباره سفارت انگلیس در ایران بازگشایی شود ، معلوم نیست که رتبه 33 شبکه فراماسون در داخل نظام ایران چه شخص یا اشخاصی هستند؟
    • بی نام GB ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
      17 4
      سلام به دائی جان ناپلئون
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    2 0
    ا ما ایرانیان برای دریافت یک ویزای ساده ودیدن اقوام خود در انگلستان بایستی با پرداخت هزینه های زیاد ومسافرت به ابوظبی و ترکیه اقدام کنند . این برای ما تحقیر کننده است.....