ایسنا نوشت:

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به ویژه برنامه «بچه‌های غزه ، بچه‌های ایران» گفت: رسم کودک‌کشی تنها از سفاکان پلیدی برمی‌آید که به هیچ یک از موازین انسانی وقعی نمی‌نهند و جواب فریادها و خشم بچه‌ها را از لوله‌های تفنگ و توپ و تانک می‌دهند.

در این پیام آمده است: فقط یک بار باید از دریچه چشمان معصوم بچه ها در سراسر جهان از هر نژاد ، قوم، مذهب و ملیت، با هر زبان و رنگی به فلسطین و غزه خونین بنگریم. هیچ کودکی نمی تواند حتی لحظه ای ، شاهد ضجه و گریه نوزادان، کودکان و بچه های معصومی باشد که گناهی به جز فلسطینی بودن ندارند و به همین جرم در کنار پدران و مادران خود به خون می غلطند و زخم زجرآور جراحت و بار سنگین آوارگی را به دوش کوچک خود می کشند.

مردان و زنان در سراسر عالم به چشم خود بارها و بارها مظلومیت بچه های غزه را دیدند که با چشمانی بهت زده ، انسانیت و بشریت را با نگاه های خیره خود به استمداد می طلبیدند و ملتمسانه برای رهایی از شیطان صفتان دیوسرشت و کودک کش، طلب یاری می نمودند.

رسم کودک کشی تنها از سفاکان پلیدی بر می آید که به هیچ یک از موازین انسانی وقعی نمی نهند و جواب فریادها و خشم بچه ها را از لوله های تفنگ وتوپ و تانک می دهند. گنبد پوشالین بر سر خود می گسترند و از زمین و هوا سقف خانه های آنان را ویران و چتر چادر کودکان غزه را به آتش می کشند و در تجاوز خود به مامن بچه ها در بیمارستان و مدرسه و مهدکودک هم رحم نمی کنند.

تصاویر خشم و انزجار و غریو فریاد کودکان و نوجوانان سراسر جهان، نهیبی است که بر سر تجاوزگران صهیونیست فرود آمده و همراه با آه جانسوز بچه های غزه دودمان تجاوزگران را بر باد خواهد داد.

این روزها، کودکان و خردسالان ایرانی با آموزه هایی برگرفته از فرهنگ دینی و ملی خود،بغض فروخورده ای از یزیدیان صهیونیست در صحنه غزه در گلو دارند و همدوش مادران و پدران مهربان خویش،با همه وجود فریاد انزجار و تنفر خود از صهیونیستهای کودک کش و همچنین ندای همبستگی و دوستی و مهربانی با هم شاگردیهای خود در غزه سر می دهند.

ابتکار زیبا و ارزشمند رسانه ملی در همراهی با کودکان مهربان ایرانی در همبستگی با کودکان مظلوم فلسطینی در برنامه «بچه های ایران، بچه های غزه» را ارج می نهم و امیدوارم این فریادهای کودکانه و معصومانه وجدان خفته حامیان غاصبان صهیونیستی را بیدار نماید و همه ملتها را به سوی مهربانی و یاری به مردم فلسطین به خصوص بچه های غزه سوق دهد و دیگر هرگز دل هیچ کودک فلسطینی از غرش توپ و تانک دژخیمان صهیونیست نلرزد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    3 0
    به درستی اینچنین است. به هیچ دلیلی وجدان نمی پذیرد که حق حیات و حق پیمودن مسیر تعالی از کسی گرفته شود. حیات هدیه ای از جانب خداوند است. چگونه می توانیم به خودمان اجازه دهیم که آنرا بگیریم؟ واقعا از خدا نمی ترسیم؟ فکر کرده ایم که این آفرینش بی حساب و کتاب است؟