فارس نوشت:

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای نسبت به «اقدام مشکوک و تفرقه‌انگیز یک مقام مسئول دولتی» اعتراض و تصریح کرد که به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد نمود.

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی تحت عنوان «اطلاعیه مهم معاونت اطلاع رسانی و بین الملل» خبر از اقدام مشکوک و تفرقه انگیز یک مقام مسوول دولتی خبر داد.

برپایه این خبر در این اطلاعیه آمده است دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند در شرایطی که همه آحاد ملت، ارکان نظام و گروه­‌ها و جناح‌ها در خصوص مواضع اصلی و سیاست‌های کلان نظام تحت زعامت رهبری عظیم‌الشان انقلاب می‌بایست همگرایی و همدلی داشته باشند، متاسفانه مواضع سوال برانگیز یک مقام مسئول دولتی در وزارت کشور مایه شرم و نگرانی شدید شده است.

در این خصوص دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقبیح چنین اقدامات مرموز و تفرقه‌انگیزی که باید آن را بازی در زمین دشمنان نظام و اسلام توصیف کرد، به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد نمود.»

گفتنی است برخی رسانه‌ها از جمله پایگاه خبری تحلیلی جهان‌نیوز در خبری گزارش دادند که یکی از مدیران وزارت کشور با انتشار یادداشتی نسبت به حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با لباس رزم سپاه در راهپیمایی روز قدس اعتراض کرده و آن را غیرقانونی خوانده است. حضور محسن رضایی با لباس رزم در این راهپیمایی به عنوان یک اقدام ارزشی مورد استقبال رسانه‌های انقلابی قرار گرفت. رضایی چندی پیش در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار استفاده دولت از همه ظرفیت‌ها برای دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی شده بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    8 0
    همچین گفتین فکر کردیم چی شده
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    2 1
    کجاش غیر قانونی بود؟ ایشون حتی درجه هاش رو هم نچسبونده بود.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    6 0
    به خودشان هم رحم نمیکنند این بنده خدا یک زمانی فرمانده کل سپاه بوده حالا حق ندارد لباس نظامی بپوشد؟؟؟؟
  • ایرانی A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    6 0
    آیا این کار آقای رضایی جنبه قانونی داشته یا خیر؟ تا آنجا که من میدانم پوشیدن لباس نظامی بدون مجوز و مسئولیت برخلاف مقررات است. بهتر است بدون جنجال بررسی قانونی شود. البته ارتباط دادن این مسئله شخصی آقای رضایی به مجمع تشخیص مصلحت هم درست نیست.
  • بی نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    7 0
    کاری به آن مقام مسئول ندارم و نمی شناسمش، اما در شگفتم از رفتارهای رضایی.
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    3 0
    چرا نظر منو نگذاشتید؟ من فقط یک سوال پرسیدم که نام دبیر مجمع تشخیص مصلحت چیه
  • عیسی A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    1 2
    اولا لباس رزم شطرنجیه . لباسی که تن آقای رضایی بود لباس ساده و اداری سپاه است .