ایرنا نوشت:

پایگاه خبری آمریکایی ˈوترنز تودیˈ Veterans Today گزارش داد،
ˈابو بکر البغدادیˈ رهبر تروریست های داعش که خود را خلیفه نامیده، یهودی زاده ای است که در سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) دوره دیده است.
 ˈوترنز تودیˈ افزود: نام واقعی رهبر داعش که خودرا ابوبکر البغدادی نامیده، در اصل ˈسیمون الیوتˈ یا ˈالیوت شیمونˈ Simon Elliot (Elliot Shimon) بوده و از پدر و مادری یهودی زاده شده است.

به نوشته این تارنمای آمریکایی، الیوت به خدمت موساد در آمده و دوره های جاسوسی و جنگ های روانی علیه اعراب و جوامع اسلامی را آموزش دیده است.

این سایت آمریکایی اضافه کرد، این اطلاعات مبتنی بر اسناد انتشار یافته از سوی ˈادوارد اسنودنˈ پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) است که در آن از تشکیلات داعش نام برده و خاطرنشان شده است؛ رهبر ˈدولت اسلامیˈ با سرویس های مخفی آمریکایی، انگلیسی و اسراییل برای ایجاد سازمانی قادر به جذب تروریست های افراطی از سراسر جهان، همکاری داشته است.

به نوشته وترنز تودی، ابوبکر البغدادی با نام مستعار ˈابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدریˈ به عنوان یک جاسوس صهیونیست مسوول پیاده سازی سناریوی موساد است.

تارنمای آمریکایی خاطرنشان کرد، طرح موساد، جذب افراد نظامی و غیر نظامی به داعش در کشورهایی است که از آنها به عنوان تهدیدی علیه اسراییل یاد شده است تا با ایجاد آشوب و ویرانی، امکان سلطه اسراییل بر منطقه خاورمیانه و برپایی طرح اسراییل بزرگ را فراهم سازد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خی این خلیفه ی جدید هم ادامه دهنده ی راه خلفایی همچون معاویه و یزید و ... هستند.
  • کامی DE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    2 0
    این اظهارات با رفتار این تروریست مطابقت داره، در جایی که میگوید خداوند به ما نگفته با اسرائیل جنگ کنیم. ؟؟۱
  • بهزاد ایرانی EU ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 1
    به همین دلیل سازمان منافقین گروه داعش را نیروهای انقلابی میخواند ؟ایکاش یکروز مراتب ارادت و خانه زادی مسعود رجوی و معشوقه زناکارش مریم هم رو بشود گرچه هم نسلهای من در جریان پوست اندازیهای تدریجی این جرسومه فساد که خون بسیاری از جوانان این اب و خاک بر دستهای منفورش موج میزند همانها که در دو سوی خاکریز عملیات مرصاد در خون خود غلطیدند اما عدهای بسوی بهشت و عده ای بسوی جهنم که اگاهان جند الله بودند و فریبخوردگان مسعود مریم جنود شیطان شدند خدایا مرگشان را نمیخواهم که ناچیز است ترا بخون ان فریبخوردگان که بنام تو زیر پرچمش گرد امدند که نو جوان بودند و صادق برای تسلای دل پدران و مادرانشان پرده از رخسار این دو عنصر پست و رذل بردار امین
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    قضیه ی ادوارد اسنودن که قبلتر از داعش هست..قاعدتا بعد از پناهنده شدنش به روسیه دیگه دسترسی به اطلاعات جدید را ندارد اون وقت چطور از فعالیت های داعش را میدانسته؟؟
  • جواد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    آقای زرنگ این که مدتها پیش اسنودن بیچاره کاملا بیان کرد حالا جنابعالی بفکرش افتادی
  • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    کاملا مشخص بود اسراییلیه
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    در منطقه فقط اسراییل از داعش سود می بره. اینها به هیچکس رحم نمی کنن. ولی ترکیه هم یک جورایی مصون مانده.