خبرگزاری تسنیم نوشت:

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پایان دادن به حکومت حماس در نوار غزه و بازگرداندن آن به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضروری است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، «زیپی لیونی» در نشستی که در مرکز تحقیقات امنیت داخلی اسرائیل در پشت درهای بسته برگزار شد، گفت که تل آویو از فرصت حقیقی برای جلب حمایت جهانیان و ایجاد جبهه گسترده بین المللی به منظور مبارزه علیه حماس و جلوگیری از تقویت قدرت آن و ممانعت از تحقق هر گونه دستاورد جدید برخوردار است.
لیونی همچنین اظهار داشت: اسرائیل باید به کمک جامعه بین الملل چند مسئله را تثبت نمایند که عبارت است از: ممانعت از تقویت قدرت حماس، نظارت بین المللی بر گذرگاه های غزه، بازگرداندن عباس و تشکیلات خودگردان به غزه، فرق قائل شدن بین غیر نظامیان در غزه و عناصر حماس و بازسازی نوار غزه تنها در صورت کنترل این منطقه و خلع سلاح حماس.
این در حالی است که «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز پنج شنبه اعلام کرد که تیم های پزشکی تا ساعات پایانی شب گذشته در حال بیرون کشیدن اجساد شهدا از زیر آوار بودند و تا صبح امروز پنج شنبه شمار شهدا به 1886 و تعداد زخمی ها نیز به 9806 نفر رسید.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    فقط پای میز مذاکره. این بیانیه های سیاسی نه درد مردم غزه رو حل می کنه و نه درد ملت یهود را.