نسیم نوشت:

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به نامه علی مطهری واکنش نشان داد.

محمدزارع فومنی طی نامه‌ای به مطهری نوشت: نامه‌ شما به شهردار تهران در مورد طرح تفکیک جنسیتی و بی توجهی به همه اصلاح‌طلبان در خصوص عدم اعتقاد به اصل حجاب دور از انتظار بود.

محمدزارع فومنی، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات طی نامه‌ای به اظهارات علی مطهری درخصوص اعتقادات اصلاح‌طلبان به اصل حجاب که در نامه‌ای به شهردار تهران آمده بود اعتراض کرد که متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای علی مطهری
با سلام و تحیات
ضمن عرض خسته نباشید اینجانب مواضع حضرتعالی در دفاع از حقوق شهروندی را تحسین می‌نمودم ولی متاسفانه نوشتن نامه‌ای به شهردار محترم در مورد تفکیک جنسیتی و بی توجهی به همه اصلاح‌طلبان در خصوص عدم اعتقاد به اصل حجاب برای اینجانب دور از انتظار بود. این قضاوت ناعادلانه امیدها را بسی ناامید کرد.

امید است که انشالله در آینده با تامل و تعمق بیشتری در این گونه موارد بحث و اظهار نظر فرمایید.

گفتنی است علی مطهری در نامه خود به شهردار تهران با اعلام حمایت از طرح «تکریم بانوان» شهرداری تهران نوشت: شهید آیت‌الله مطهری در کتاب «مسئله حجاب» می‌گوید (نقل به مضمون) وقتی دقت می‌کنیم می‌بینیم بیشتر، این مردان شکارچی هستند که از آزادی زن به معنی اختلاط و بی‌بند و باری او دفاع می‌کنند، چون می‌بینند اگر اصول عفاف رعایت شود دیگر نمی‌توانند از زنان مختلف با هزینه ناچیز کام برگیرند. روشن است که ما نمی‌خواهیم مخالفان این طرح را به چنین نیتی متهم کنیم بلکه آن‌ها نیت خیر دارند ولی چون دچار تجددگرایی افراطی شده و می‌خواهند اسلام را باب طبع زمان کنند و فکر می‌کنند زمان برخی از احکام اسلام گذشته است چنین سخنانی می‌گویند و این مشکل اساسی اکثر «اصلاح‌طلبان» است که توجه کافی به اینگونه احکام اسلام ندارند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    22 4
    کی میگه ایشان اصلاح طلب هستند؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    22 50
    مطهری اینجا رو راست میگه
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    41 14
    به اعتقاد من علی مطهری مواضع خاص خود را دارد حرف حق را هر جا لازم باشد می زند به مخاطب ان حرف توجهی ندارد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا او معتقد است حرف حق را باید زد من خودم با انکه مواضع اصلاح طلبان را قبول دارم و دیدگاهم با جناب آقای مطهری در مورد بحث تفکیک جنسیتی متفاوت است اما معتقدم آقای مطهری باید بتواند دیدگاه و نظر متفاوت خود را در جامعه مطرح کند ما هم نباید هر وقت حرف های او به نفع ما بود هورا بکشیم و هر موقع بر علیه ما بود او را تخریب کنیم
  • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    27 4
    اصلا مگه علی مطهری اصلاح طلبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    23 5
    راس میگه ...
  • مریم A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    8 19
    فکر کنم این آقای فومنی خیلی با اکثریت اصلاح طلبا آشنایی نداره بنده خدا...
  • امیری IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    28 23
    مگه اقای مطهری دراین مورد دروغ گفته ؟ بیشتر حمله ها به شهرداری ازطرف اصلاح طلبان است که بابی وبند وبارا دراین مورد هماهنگند / /
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 9
    از حق نگذریم حق با مطهری است.
  • پوریا A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 2
    بنظر منم مطهری درست گفته/ درضمن مطهری نه اصلاح طلب هست نه اصول گرا/ هردو هست و هیچکدام نیست مشکل جامعه امروز ماهم همینه که هرکس براساس منافع خودش اسلام روتفسیر میکنه ویک ایه یا نقطه ضعف جامعه رو بعنوان ابزار به کرسی نشوندن حرف خودش بکارمی بره.