تسنیم نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: متاسفانه نه فرصت داده شده و نه تذکرات نمایندگان در تغییر رویه وزیر علوم تاثیری نداشت و نمایندگان متقاضی استیضاح همچنان استیضاح مُصر هستند.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با اشاره به عدم پای‌بندی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تعهدات خود اظهار داشت: متقاضیان استیضاح فرجی‌دانا از ابتدا هم مخالف مهلت دادن به وزیر علوم بودند چراکه اعتقاد داشتیم وی اهل تعامل نیست؛ چندین بار هم که نمایندگان مجلس با وی صحبت کرده بودند، مشخص بود وزیر اصلا صحبت‌های آن‌ها را قبول نداشت.

وی با اشاره به درخواست لاریجانی برای دادن مهلت به وزیر علوم گفت: رئیس مجلس به منظور تعامل با دولت، از متقاضیان استیضاح خواست به وزیر علوم فرصت دهند تا شاید تحولی در وی ایجاد شود اما وی در این مهلت، به قول‌های داده شده عمل نکرد. به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده قرار بود افراد معتدل در دانشگاه‌ها منصوب شوند اما اکثرا تندروها را روی کار آوردند که این موضوع برای دانشگاه مسئله‌ درست می‌کند.

یکی از متقاضیان استیضاح فرجی دانا افزود: متاسفانه نه فرصت داده شده و نه تذکرات نمایندگان در تغییر رویه وزیر علوم تاثیری نداشت و نمایندگان متقاضی استیضاح که از ابتدا روی خواسته خود مُصر بودند، همچنان بر استیضاح پافشاری می‌کنند و قطعا پس از پایان مهلت داده شده، طرح استیضاح فرجی‌دانا به جریان می‌افتد.

حسینی در پایان با بیان اینکه آقای لاریجانی باید این استیضاح را بپذیرد، اظهار امیدواری کرد که رئیس مجلس هم به این نتیجه رسیده باشد که وزیر علوم اهل تعهد نیست.

 

503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    41 3
    ور بعدی انتخابات میبینیمت اقای حسینی ....نگران نباشی یک سال دیگه مونده... تا میتونی استفاده کن استیضاح کن ....اصلا هر کاری دوس داری بکن..... ما دانشجویان و جوانان این مرز و بوم هم براتون گذاشتیم کنار..... اقای حسینی قدوسی کوچک زاده حسینیان و دوستان ....
    • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
      4 4
      من هم به عنوان یه جوان و دانشجوی این مرز و بوم اتفاقا واسه اصلاح طلب ها گذاشتم کنار.پس خودتو با ما جمع نبند به اندازه خودت حرف بزن.در کل پیاده شو با هم بریم
  • صدرا A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    47 1
    اگه با شما تعامل ميكرد ، ما نميبخشيدمش
  • بی نام DE ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    45 2
    امیدوارم آقای فرجی دانا شجاعت این را داشته باشند که واقعیت هایی را که در 8 سال گذشته تو سط همفکران همین به اصلاح نمایندگان بر سر وزارت علوم رفته را بازگو کنند.
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    29 1
    هر کاری می خواهید بکنید بکنید. ملت ایران به زودی در انتخابات سال آینده با مشت محکم جواب شما وکلای مجلس را خواهند داد. انشاالله.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    30 3
    به عنوان یک دانشجوی دکتری خوشحالم که وزیر علوم جلوی تندروهای پایداری میدان رو خالی نکرد. امیدوارم دوستان تهدید خودشون رو عملی کنند و وزیر علوم رو استیضاح کنند و در جلسه استیضاح هم وزیر کارهای غیر قانونی و رانتهای تندروها رو در 8 سال گذشته افشا کند و در بین دانشجوها و دانشگاهی ها تاریخ ساز و جاودانه شود.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    22 2
    درود به فرجی دانا. به این تندوروها نباید هیج باجی داد.
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    46 4
    وزیری که اختیار تعیین مشاور و معاون خود را نداشته باشد به چه درد می خورد؟ از استقامت فرجی دانا متشکریم و مطمئن هستیم مجلس به ماندن او در وزارت علوم رای می دهد.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      26 3
      مجلس هم رای ندهد ، مردم رایشان را داده اند . استیضاح وزیر علوم کنار گذاشتن اصولگرایان تند رو از مجلس را توسط مردم به دنبال داردالبته اگر ...