ایرنا نوشت:

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از انتقال پروازهای حج تمتع وعمره بصورت قطعی از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به امام خمینی (ره) خبر داد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، نشست مشترک آماده‌سازی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای عملیات حج ۹۳ با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در دفتر مدیرکل فرودگاه امام (ره) برگزار شد.

محمدعلی ایلخانی اظهارداشت: نگاه ما در ارایه خدمات به میهمانان خدا بایستی ارزشی و معنوی باشد و از آغاز تا پایان عملیات اعزام حجاج تمام سعی و تلاش خود برای کسب رضایتمندی زائرین را به کار خواهیم بست.

وی افزود: سازمان حج و زیارت به ایرلاین‌هایی همچون ایران ایر، ماهان و عربستان سعودی اعلام کرده است عملیات حج امسال از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام و این فرودگاه تا چند روز آینده از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به حجاج است.

ایلخاخی بیان داشت: با توجه به اینکه عملیات حج برای نخستین بار از این فرودگاه انجام می‌شود، می‌بایست چند مانور در سطح و زمان‌های مختلف برگزار تا افزون بر آسیب‌شناسی فرصت زمانی مناسبی برای رفع نواقص را در اختیار خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این نشست صمیمی، سعید چلندری مدیر کل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) طی سخنان کوتاهی از آماده‌سازی فرودگاه طی چند روز آینده برای پذیرش مسافران خانه خدا خبر داد.

درادامه حسین شجاعی معاونت فنی و مهندسی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نیز از اقدامات انجام شده در راستای این کار توضیحات تکمیلی را به اطلاع حاضران رساند.

در پایان جلسه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور از بخش‌های مرتبط با عملیات حج در فرودگاه بازدید کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    9 4
    کار درستی است این انتقال باید از چند سال قبل این کار انجام می شد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    6 5
    لطفا احتمال افزايش تصادفات در اتوبان تهران قم را هم در نظر بگيريد
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      4 3
      فرهنگ غلط استقبال و بدرقه چند صد نفره از حجاج باید برچیده بشه. انشااله با دورشدن فرودگاه، شاهد این تغییر فرهنگ باشیم.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
      0 2
      هر وقت متروي فرودگاه امام راه اندازي شد قسمتي از بار اتوبان به مترو منتقل مي شود و آنوقت بهتر مي توان درباره انتقال فرودگاه تصميم گيري كرد چون ابتدائا نبايد جان مردم را به خطر انداخت