تسنیم نوشت:

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با رد حضور رئیس‌جمهور در جمع امامان جمعه‌ موقت تهران گفت: امام جمعه شدن «روحانی» جوسازی است.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور، در پاسخ به سؤالی درباره تلاش برخی رسانه‌ها برای افزودن نام رئیس‌جمهور به جمع امامان جمعه موقت تهران، گفت: این بحث‌ها جوسازی‌های است که برخی‌ دنبال می‌کنند؛ این‌ها ابتدا این جوسازی‌ها را برای آقای هاشمی انجام دادند، نتیجه نگرفتند و حالا رفته‌اند دنبال آقای روحانی.

وی با بیان اینکه هیچ اطلاعی از بحث امام جمعه شدن روحانی ندارد و دلیل این بی‌اطلاعی این است که اصلا هیچ بحثی در این زمینه مطرح نیست، تاکید کرد: قاعده‌اش این است که اگر قرار باشد کسی به جمع امامان جمعه‌ موقت تهران اضافه شود، بنده به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه باید مطلع باشم، اما هیچ اطلاعی ندارم چون هیچ بحثی مطرح نیست.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‌جمهور برای امام جمعه شدن درخواستی داشته است؟ گفت: آقای روحانی درخواستی برای امام‌جمعه شدن نداشته است. شأن آقای رئیس‌جمهور اجل از این است که برای امام جمعه شدن درخواستی داشته باشد؛ خیر ایشان هیچ درخواستی نداشته است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =