خبرگزاری تسنیم:


در پی انتشار گزارش‌هایی درباره تقلب علمی، آزار و اذیت جنسی و مصرف موارد مخدر در آکادمی نیروی هوایی آمریکا، مسئولان این دانشکده دستور انجام تحقیقات کامل در این مورد را صادر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛ با انتشار گزارش‌هایی در مورد آزار و اذیت جنسی، مصرف مواد مخدر و تقلب علمی در آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده، سرپرست این دانشکده روز گذشته (یکشنبه) دستور انجام تحقیقات درباره برنامه‌های ورزشی این دانشکده و به طور خاص در مورد بازیکنان فوتبال این مؤسسه نخبه‌پرور را صادر کرد.

بر این اساس سپهبد "میشل جانسون" در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دفتر بازرس کل ایالات متحده دستور داده است تا در مورد اتهامات "مشکل‌آفرین" شامل برگزاری مراسم جشن و پایکوبی بازیکنان فوتبال این آکادمی که به اخراج چندین تن از دانشجویان منجر شد تحقیقات و بررسی‌هایی را انجام دهد.

جانسون در بیانیه خود اعلام کرده است که "این تلاش‌ها به محو خرده‌فرهنگ‌های آکادمی نیروی هوایی که با روح و ارزش‌های بنیادین این مؤسسه همخوانی ندارد کمک می‌کند."

این آکادمی که شامل 4000 هزار دانشجو است، فارغ‌التحصیلان خود را با درجه ستوان دومی روانه واحدهای مختلف نیروی هوایی آمریکا می‌کند.

انجام این تحقیقات پس از آن آغاز شد که در رسانه‌های محلی گزارشی در مورد برخی بی‌نظمی‌ها در جذب و استخدام، همچنین برخی رویکردهای سلیقه‌ای اساتید دانشگاه نسبت به دانشجویان ورزشکار این دانشکده و ضیافت‌های مملو از مصرف مشروبات الکلی منتشر شد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    2 0
    سپهبد