ایرنا نوشت:

وزیر اطلاعات کشور گفت: بها دادن به مردم، دستاوردهای ارزشمند و ماندگاری برای کشور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان گفت: اگر به مردم بها داده شود، در جامعه شاهد ناهنجاری های مختلف نخواهیم بود و آنها ضامن امنیت جامعه می شوند.

علوی گفت: مردم وقتی که امنیت روانی و آرامش روحی داشته باشند به دنبال ایجاد ناهنجاری نمی روند.

او گفت: وزارت اطلاعات شمشیری است که برای گردن دشمنان نظام اسلامی تیز شده است.

او گفت: این شمشیر به روی خودی ها، با هر نوع گرایش اصولگرایی و اصلاح طلبی کشیده نمی شود زیرا تمام این ها فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند .

او با بیان اینکه با این رویکرد وزارت اطلاعات آرامشی در جامعه به وجود می آید که امنیت برای نظام با کمترین هزینه تامین می شود، ادامه داد: مردم وقتی از امنیت برخوردار شوند، حضورشان در صحنه های مختلف پرشورتر می شود.

علوی با اشاره به هجمه ها و نا امنی های برخی کشورهای منطقه، گفت: امروز امنیتی در ایران اسلامی حکمفرماست که می تواند زمینه ساز تحقق آرمان رهبری در عرصه های اقتصادی و فرهنگی باشد.

او گفت :با تلاش دولتمردان شاهد جذب و دلگرمی سرمایه گذاران، تسهیل در امور اداری سرمایه گذاری و کارآفرینی برای توسعه کشور هستیم.

او گفت: با تعامل بخشهای مختلف کشور امیدواریم فرهنگ اسلامی و انسانی ارزشمندی در کشور شکوفا شود.

او گفت: امنیتی در جامعه پایدار است که متکی به باورهای مردم باشد و فرهنگی که بر اقتصادی شکوفا و امنیتی پایدار استوار باشد قابل اتکاست.

وزیر اطلاعات کشور سمنان را از استانهای با امنیت بالا و از کم مساله ترین استانهای کشور در مسایل امنیتی توصیف کرد که این امر برخاسته از طبع سالم مردم استان سمنان است.

در نشست شورای اداری استان سمنان، ˈموسویˈ به عنوان مدیرکل اطلاعات این استان معرفی شد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    25 2
    یک صحبت منطقی و مستدل .افرین .
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    18 3
    باسلام به روح بلند و ملكوتي امام خمينيرهو شهداي انقلاب اسلامي من يكي از فرزندان همين انقلاب و بسيجيان و فدائيان رهبرم و زمانيكه جنگ بود همه را در كنار خود و خود را در كنار همه دوستاران امام ميديدم . ولي بعد از پايان جنگ با حيله امريكا و شيطان بزرگ /ما ان زمان شنيديم كه امريكا و اسرائيل گفتند كه با جنگ مستقيم نميشود بسيجي هاي خميني را شكست داد بايد با اختلاف وشكاف ميان انها /به راحتي ميشود شكست شان داد . من امروز سخننان گهر بار اين روحاني برادر بزرگوارم علوي را شنيدم و زجرهاي كهنه بيست ساله ام كمي تسكين پيدا كرد كه برادران عزيزم اختلاف چپ و راست شما باعث بوجود امدن داعش و رشد انها خواهد شد اگر واقعا دوستار انقلاب و امام و رهروان شهدا هستيم همديگر را نكوبيم .
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    6 1
    نمی دونم چرا این صحبت که بسیار خوب و منطقی است رو نمی تونم باور کنم.شما ممکنه چنین عقیده ای داشته باشید اما مدیران شما در استانها چنین تفکراتی ندارند....